Prowadzę mały biznes, na następne miesiące mam umówionych mnóstwo spotkań z potencjalnymi klientami. W takich sytuacjach nie obejdzie się bez wizytówki - ale czy są jakieś zasady savoir-vivre odnośnie ich wręczania? Bo nie wiem, czy dawać je na początku meetingu, w trakcie, na sam koniec? A może postawić je w specjalnym stojaku, takim jak na https://www.exact.net.pl/ można zamówić i niech kontrahenci sami je biorą, jeśli tak uznają za stosowne???
Mnie bardziej zastanawia, skąd te wizytowki zamówić? Póki co, to jak robiłam reserach, w oko wpadła mi oferta https://uvopex.pl/ Widać, ze firma ma spore doświadczenie ze względu na długotrwale działania na rynku. Ktoś z was, miał już okazję korzystać z ich usług?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników