Jaki jest tak naprawdę cel działań marketingowych? Ostatnio sporo czytam na ten temat... i opinie są skrajnie sprzeczne. Jedni dość logicznie tłumaczą, że reklama ma służyć zwiększeniu sprzedaży. Ale są też tacy, którzy uważają że żadna forma promocji nie zachęca do zakupów w sposób bezpośredni - dlatego należy skoncentrować się na budowaniu wizerunku, świadomości marki etc. Zastanawiam się też jak w tym wszystkim umieścić materiały ekspozycyjne, takie jak ścianki reklamowe - tutaj bardziej pasuje druga z funkcji, bo raczej nikt nie popędzi do sklepu na sam widok jakiegoś logo czy towaru A może Wy widzicie to w zupełnie inny sposób
No przecież to proste - celem jest zdobywanie pieniędzy Po to się firmy reklamują. Oczywiście dróg do tego jest dużo, czasem stawia się na wiarygodność, innym razem na rozpoznawalność czy nawet kontrowersje itd... Nie ma jednej słusznej metody, to wszystko zależy od tego czym dana firma się zajmuje. Z informacji od kolegi wiem, że w przypadku prowadzenia biznesu lokalnego dobrze sprawdza się billboard https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/bydgoszcz , umieszczony gdzieś w ruchliwym miejscu rzecz jasna. Ładnie zaprojektowany billboard przyciąga wzrok klientów, a to się rzecz jasna na sprzedaż przekłada
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników