Moimi zdaniem dobre wyniki daje wizyta i rozmowa w cztery oczy, na żywo. Jeśli dobrze przedstawimy naszą ofertę dyrektorowi firmy to jest szansa, że nas zapamieta i potem do nas zadzowni. REklama przez internet może być mało ufna...ludize myślą, że to spam, nie czytają. Dużo jest podobnych ogłoszeń w internecie.
Po pierwsze internet - to dzisiaj bardzo ważne źródło informacji dla firm, więc musisz tam jakoś zaistnieć. A po drugie stare tradycyjne metody typu ulotki, ogłoszenia i żmudna praca przy telefonie. Musisz sporządzić sobie katalog z firmami, które Cię interesuję i kolejno do nich dzwonić z propozycją współpracy. Takie życie - bez pracy nie ma kołaczy...
No właśnie, na poczatku jest bardzo dużo pracy, ale potem kiedyn się rozkręcisz i oczywiście sprawdzisz firmy bedą polecać sobie Twoje szkolenia nawzajem, a to najlepsza reklama. Trzymam kciuki.
No właśnie, na początku trzeba się sporo namęczyć aby mieć klientów. Dzwonienie, wysyłanie meili i listów - to wszystko jest czasochłonne ale przynosi efekty. Doieor po jakimś czasie firmy będą polecały nas innym, jeśli będą zadowolone.
Start jest najcięższy. Zdecydowanie promocja przez internet i bezpośrednia. Internet bo prawie wszyscy z niego korzystają, promocja bezpośrednia bo w ten sposób można ładnie przekonać ludzi do siebie. Są tez portale branżowe itd, ale trzeba sobie zdawać sprawę, że trzeba to dobrze zaplanować (również finansowo), realizować, a przede wszystkim pracować i czekać na efekty.
Po tylu radach od forumowiczów nasuwa się kilka wniosków: - szeroka, ale przemyślana reklama w Internecie ( jest tyle portali, że aż nie wiadomo z których skorzystać). Ktoś może coś interesującego polecić? - organizowanie promocyjnych szkoleń, aby budować pozytywny PR a przy okazji stosować marketing bezpośredni - dobra oferta szkoleń przyciągnie zainteresowanych,a le musi być o niej "głośno". Wiele osób z działów kadr boi się powierzyć przeszkolenie swoich pracowników młodej nowej firmie - warto przekonać się, czy mamy poważnego gracza na rynku szkoleniowym, wysyłając jedną osobę na szkolenie otwarte; - może jakaś przemyślana akcja ambientowa - tel. i fax (tradycyjne metody).
Początki są zawsze trudne, jednak jeśli sie postaramy to za jakiś czas będziemy właścicielami super firmy. Ja jeszcze proponuję marketing szeptany w internecie i na ulicy;) czasami można rzucić przy ludziach o ciekawej ofercie, a nuż ktoś z nich zainteresuje się i zapisze.
elami to dobrze podsumowała. Ja dodam że raczej nastawiałbym się na budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi klientami i prowadzenie regularnych działań promocyjnych w internecie. Wiadomym jest że rzadko który klient od razu zdecyduje się na szkolenie po wejściu na stronę przez Google AdWords. Jeśli jednak odpowiednio zaangażujemy go do pozostania na stronie i skłonimy to nawiązania kontaktu (np. poprzez pozostawienie adresu e-mail w celu otrzymywania naszego newslettera) to w przyszłości mamy spore szanse aby przekonać go do współpracy z nami.
Łukasz masz ciekawą i dobrą taktykę. Zgadza się, osoba, która zostawia nam swój meil, już test potencjalnym klientem, ponieważ jak nie teraz to w przyszłości może coś kupi od nas. Wszystko zależy od reklamy, musi trafiać do wszystkich, być interesująca i przyciągająca uwagę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników