Kto wygrywa wojnę? Jeśli doświadczasz ataku jednej ze stron negocjacji, wracasz na tarczy czy z tarczą? Wydaje się, że pytania te można postawić inaczej; Czy wojnę można w ogóle wygrać? Jeśli w biznesie chcesz uzyskać efekt finansowy mimo, że jedna ze stron atakuje Cię i manipuluje – możesz zastosować umiejętności generowania siły negocjacyjnej, asertywnej komunikacji i wykorzystać inteligencję emocjonalną. Jak postępowały wielkie osobowości jak Steve Jobs, albo Margaret Thatcher budując swoje zaplecze środków negocjacyjnych? Dlaczego niektórzy negocjatorzy stwarzają wrażenie, że z ich zdaniem nie sposób się nie zgodzić? Jak postępują najwięksi polscy menedżerowie? Jak stworzyć unikalną wartość w negocjacjach? – o tym podczas treningu.
Czas trwania szkolenia
2 dni szkoleniowe
Dla kogo
Trening negocjacji pozwoli Ci osiągnąć wysokie wyniki podczas najtrudniejszych rozmów prowadzonych z doświadczonymi partnerami negocjacyjnymi z drugiej strony stołu. Uzyskasz kompetencje, dzięki którym rozwiążesz konflikty. Twoje argumenty trafią do negocjatorów. Uzyskasz większe korzyści z rozmów o cenach, terminach płatności i lepiej zabezpieczysz własne interesy. Zwiększysz swoją siłę przebicia.
Efekty
Dowiesz się jakie kompetencje posiadają najlepsi negocjatorzy
Uzyskasz więcej korzyści podczas prowadzonych rozmów
Zwiększysz wiedzę na temat psychologii konfliktów
Nauczysz się sposobów rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych
Zwiększysz kompetencje w zakresie rozpoznawania emocji własnych i emocji partnera negocjacyjnego
Poznasz skuteczne sposoby budowania argumentacji
Dowiesz się jak działają najtrudniejsze techniki negocjacyjne
Nauczysz się jak bronić się przed atakiem psychologicznym
Nauczysz się jak bronić się przed manipulacją
Poprawisz swoją pozycję w prowadzonych negocjacjach
Zwiększysz poczucie pewności siebie i stanowczość
Program aktywnego treningu negocjacyjnego
Komunikacja w negocjacjach Komunikat Ja i Komunikat Ty
Bariery komunikacyjne i przyzwyczajenia komunikacyjne
Ograniczające przekonania i sposób radzenia sobie z nimi
Przepływ – M. Cikszentmichalyi
Asertywna baza
Sposoby prowadzenia negocjacji Strategia pozycyjna
Strategia problemowa
Fazy negocjacji i ich rola w przebiegu rozmów
BATNA i ZOPA w negocjacjach
Stanowiska, pozycje, spotkanie w połowie drogi
Złote zasady negocjacji
Atak psychologiczny Cel ataku psychologicznego w negocjacjach
Twoje emocje podczas ataku psychologicznego
Obrona przed atakiem, zastosowanie asertywnej komunikacji i ujawnianie intencji drugiej strony
Gra z Twoją osobowością Wyróżniające cechy osobowości skutecznych negocjatorów
Twój antagonista charakterologiczny
Dobór najlepszej argumentacji do typu osobowości klienta
Dobór najlepszych metod perswazyjnych do typu osobowości klienta
Twoja osobowość – test
Silny negocjator Wizerunek negocjatora
Asy w rękawie i tajemnice zaplecza
Czynniki siły w negocjacjach
Wpływ sposobu myślenia na autorytet i siłę
Margaret Thatcher – studium przypadku
Co mi pomaga w byciu silnym negocjatorem – informacja zwrotna
Co mi utrudnia bycie silnym negocjatorem – informacja zwrotna
Dynamika konfilktu i zarządzanie konfilktem w negocjacjach Szczególnie trudne konflikty – studium przypadku
Stymulowanie, tłumienie a rozwiązywanie konfliktu
Czapa wartości w konflikcie
Impas w rozmowach
Twoja własna reakcja podczas konfliktu
Twoje emocje podczas konfliktu
Strategie rozwiązywania konfliktów stosowane w różnych firmach
Pozytywne strony konfliktów
Postawy rozwiązywania konfliktów wg. T. Kilmanna
Wykorzystanie procesu mentalnego w negocjacjach Proces negocjowania a zmiany emocji w czasie, po obu stronach
Diagnozowanie własnych emocji i postawy podczas rozmów
Diagnozowanie reakcji emocjonalnych i postaw klienta podczas rozmów
Diagnozowanie osobowości i postaw po drugiej stronie
Wywieranie wpływu i manipulacja Steve Jobs – studium przypadku
Stosowanie technik wywierania wpływu – studium przypadku
Arsenał technik wywierania wpływu w negocjacjach; eskalacja żądań, balon próbny, salami, zdechła ryba, imadło, realizacja BATNA, nagroda w raju, ostatnie życzenie i in.
Opracowanie skutecznej obrony przed manipulacją i wywieraniem wpływu
To szkolenie brzmi bardzo ciekawie. Ja w sumie całkiem niedawno przekonałam się jak ważne mogą być właśnie takie umiejętności negocjacji. I jak wiele można zyskać sprawnie prowadząc rozmowy biznesowe.
Ja cały czas staram się rozwijać, jak i również dawać szansę moim pracownikom zdobywać nowe kwalifikacje. Takie szkolenie jest bardzo interesujące i chętnie bym skorzystał. Ale i tak ja na wszelkie negocjacje chodzę z moim adwokatem, taki biznes po prostu. I cieszę się że nawiązałem współpracę z kancelarią adwokacką Wojas Pawlak, bo nieraz dzięki ich znajomości prawa i przepisów doszedłem tak daleko.
Jeżeli chcecie zaoszczędzić na czasie przy okazji wielu czasochłonnych operacji polecam zerknąć tutaj https://hicron.com/pl/oferta/sap-hana/ i dowiedzieć się więcej na temat platformy SAP HANA - wydaje mi się, że może ona okazać się pomocna dla wielu firm. Widać to chociażby po tym ile firm do tej pory zdecydowało się na takie rozwiązanie.
Jeden człowiek jest dobry w negocjacjach,a drugi człowiek jest bardzo zły w negocjacjach.Taki mamy świat. _____________________________________________________ twoje-okna.com
Fajne jest takie szkolenie i mi też by się takie przydało. No ale jak na razie na szczęście moi adwokaci z kancelarii adwokackiej Wojas Pawlak zajmują się dla mnie takimi sprawami. Nawet może to i lepiej. Na pewno warto jest mieć jakieś pojęcie o takich negocjacjach, ale pomoc też jest mile widziana.
Jeżeli chodzi o zawieranie umów, to tutaj również warto negocjować najlepsze warunki. A co do samej umowy i jej zawarcia, to polecam wam https://www.umownik.pl/ Na tej platformie znajdziecie gotowe wzory umów - szybko i skutecznie, polecam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników