Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 08:13

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - Kraków
PostZamieszczono: 02 sie 2010, 11:20 
Offline
Początkujący
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 sie 2009, 14:10
Posty: 11
Czy zdarzyło Ci się kiedyś być zdenerwowanym, rozwścieczonym, zirytowanym w jakiejś firmie, w sklepie, w urzędzie? Być może miałeś wtedy przebłysk myśli - kto odpowiada za tę sytuację? Kto jest przyczyną Twoich emocji? Czy zdarzyło Ci się mieć w pracy trudny dzień? Klienta, który krzyczy, obraża, ma pretensje, powoduje, że Twoje emocje wchodzą na wysokie obroty? Jak myślałeś wtedy o tej sytuacji – kto lub co jest jej przyczyną?

Wobec tego:
* Trudne są sytuacje czy są trudni klienci?
* Co decyduje o tym, że jakaś sytuacja wydaje nam się trudna i jak z tego wybrnąć?
* Czy teoria względności Alberta Einsteina jest prawdziwa również w obsłudze klienta? Co w trudnych sytuacjach jest względne, a co jest stałe?
* Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach, aby mieć pewność, że jest to zachowanie profesjonalne?

Zapraszamy Cię na szkolenie, które daje zestaw praktycznych wskazówek, jak zachowywać się w trudnych sytuacjach oraz odpowiada na pytania:

* Kim jest profesjonalista?
* Jak postrzega trudną sytuację?
* W jaki sposób o niej myśli?
* Jak się w niej zachowuje?

Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i klienta. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

* Pracownicy zyskają spokój, pewność siebie, samodzielność w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami;
* Firma pogłębi relacji z klientami, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje; bardziej profesjonalny wizerunek firmy;
* Pracodawca uzyska większą samodzielność pracowników w trudnych sytuacjach..

Pierwsza część szkolenia jest poświęcona zrozumieniu mechanizmów charakterystycznych dla trudnych sytuacji. Poruszane będą zagadnienia:
* jak rozpoznawać emocje i odpowiednio na nie reagować;
* jak dopasowywać reakcje do sytuacji i specyfiki klienta;
* jak mieć poczucie wpływu nawet wtedy, gdy nie sprzyja temu sytuacja.

Druga część szkolenia jest poświęcona kluczowym umiejętnościom reagowania w trudnych sytuacjach. Będzie oparta na wnioskach z części pierwszej oraz dodatkowo na tym, czego jeszcze nie wiesz o asertywności.

Trening umiejętności będzie dotyczył:
* Profilaktyki trudnych sytuacji.
* Interwencji w trudnych sytuacjach, takich jak:
o krytyka,
o agresja,
o zarzuty,
o okazywanie lekceważenia,
o żądanie rzeczy niemożliwych,
o pretensje
o oraz innych, które są dla Ciebie ważne.

Data rozpoczęcia szkolenia: 06.09.2010 r.
Data zakończenia szkolenia: 07.09.2010 r.

Szkolenie odbędzie się w Krakowie.

dodatkowe informacje: http://turystykamalopolska.pl/szkolenia ... cjach.html


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - Kraków
PostZamieszczono: 26 sie 2010, 14:32 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 07 sie 2010, 14:40
Posty: 19
Bardzo ciekawe szkolenie, szczególnie dla tych, którzy na codzień obsługują wiele ludzi. Zdarzają się różni klienci, niekiedy potrafią nas rozłościć tak bardzo, że puszczają nerwy. I własnie w tych sytuacjach warto wiedzieć jak zapanować nad sobą, warto pójść na takie szkolenie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits