Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 22:32

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SEKRETY TELEMARKETINGU - czyli jak skutecznie zwiększyć zy
PostZamieszczono: 06 wrz 2010, 00:40 
Offline
Doświadczony Forumowicz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 cze 2010, 13:13
Posty: 64
Lokalizacja: Poznań
Szanowni Państwo, w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 19 i 20 listopada 2010r w Krakowie odbędzie się szkolenie:


SEKRETY TELEMARKETINGU

- czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.


Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi trenerzy ustawicznie podnoszą własne kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednich rozwiązań , pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz.


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.


SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA:

Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.


METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA:

Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.


TRENER/WYKŁADOWCA:

Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty kilkuletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Trener biznesu, psycholog. Absolwentka UAM. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu Trop oraz podstawowy kurs terapii systemowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami, telefonicznej obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych
kwalifikacji.


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

(program obejmuje 16 godzin szkoleniowych)


1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.

a. Autoprezentacja uczestników szkolenia.

b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.

2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?

a. Geneza telemarketingu.

b. Skuteczność komunikacji telefonicznej.

3. Jak działa telemarketing?

a. Galeria - praca w grupie

b. Dyskusja analizująca galerię.

4. Osoba telemarketera.

a. Telermarketer to zawód.

b. Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.

c. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.

d. Ja w roli telemarketera.

e. Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?

- głos

- pauzy w rozmowie telefonicznej.

f. Umiejętność słuchania rozmówcy.

5. Dobra organizacja pracy telemarketera.

a. Sposoby zapisywania informacji o klientach.

b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.

6. Klient - rozmówca unikalny

a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.

b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.

c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.

d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.

7. Etapy skutecznej rozmowy

a. Przygotowanie do rozmowy.

b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?

c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?

d. Język korzyści- rozmowa o produkcie.

e. Podsumowanie ustaleń.

8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.



KOSZT UCZESTNICTWA:

1350 zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia, konsultacje poszkoleniowe oraz serwisy kawowe i obiadowe.



ZGŁOSZENIA:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl

KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ



Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca.



Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.

Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć.



Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu.




KONTAKT:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl

tel: (61) 8102 194

infolinia: 508 393 926


Załączniki:
logo mniejsze.jpg
logo mniejsze.jpg [ 15.15 KiB | Przeglądany 589 razy ]

_________________
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits