Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 06:27

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: MARKETING INTERNETOWY - POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA,
PostZamieszczono: 07 lis 2010, 18:03 
Offline
Doświadczony Forumowicz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 cze 2010, 13:13
Posty: 64
Lokalizacja: Poznań
Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach:

27.11.2010r. w Poznaniu
oraz
17.12.2010r. w Poznaniu

odbędą się jednodniowe szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY
- POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA STRON INTERNETOWYCH DLA POCZĄTKUJĄCYCH- czyli skuteczna promocja stron WWW w wyszukiwarkach.


Miejsce:
Poznań

Grupa docelowa:
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chciałyby samodzielnie zająć się pozycjonowaniem swojej strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym głównie w Google. Program kursu przygotowany jest tak, aby był on zrozumiały zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i dla tych, które mają doświadczenie w tworzeniu serwisów WWW. Kurs jest pozycją obowiązkową dla każdej osoby, która wykorzystuje internet w swojej codziennej pracy, projektując strony internetowe lub zajmując się witryną swojej firmy. Jest to kurs pozycjonowania od podstaw, który krok po kroku poprowadzi początkujących pozycjonerów przez kolejne etapy działań związanych ze zwiększeniem widoczności strony w wyszukiwarkach.

Cel:
Podczas kursu uczestnicy zrozumieją jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim - jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznają także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony danej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.

Tematy omawiane podczas szkolenia:
-działanie wyszukiwarek internetowych
-dobór najodpowiedniejszych słów kluczowych
-wybór odpowiedniej domeny
-układ elementów strony
-optymalizacja kodu strony
-optymalizacja treści strony
-dodawanie strony do Google oraz innych wyszukiwarek-analiza konkurencji
-skuteczne pozycjonowanie-dodatkowe techniki promocji stron internetowych
-monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności



Szczegółowy wykaz zagadnień:

Tworzenie stron i optymalizacja:

-wyróżnianie elementów tekstu oraz jego pozycja w kodzie
-zagęszczenie słów kluczowych, jakościowa zawartość
-meta tagi, title, atrybuty alt i title
-„anchor text”, linkowanie wewnętrzne
-prawidłowa nawigacja, mapa witryny
-zgodność ze standardami
-„black seo”
– ukrywanie tekstu, przekierowania
-wybór domeny, słów kluczowych
-przydatne narzędzia
-case study -> wybór domeny i słów kluczowych dla firmy z wybranej branży, analiza wybranych stron internetowych pod kątem wyszukiwarek

Pozycjonowanie:
-analiza konkurencji
-indeksacja witryny
-pozyskiwanie linków:
-katalogi stron
-presell pages
-fora internetowe
-strony pokrewnie tematycznie
-wskazówki merytoryczne dot. tworzenia tekstów pod pozyskiwanie linków
-wymiana linkami
-własne zaplecze
-„black seo”
- strony z fałszywym Page rankiem, strony
– lustra itp
-analiza danych (Google Analytics)
-przydatne narzędzia
-case study -> pozyskanie linków, budowa efektywnych opisów dla katalogów stron i firm, zapoznanie z najważniejszymi typami katalogów, katalogowanie

Google Adwords:
-najważniejsze wskaźniki
-sieć wyszukiwania
-sieć partnerska-
sposoby konstruowania reklam

Harmonogram:

09:30 – 09:55 Rejestracja uczestników
10:00 – 12:00 Tworzenie stron + optymalizacja
12:00 – 12:15 Przerwa kawowa
12:15 – 13:30 Case studies
13:30 – 13:45 Przerwa
13:45 – 15:15 Pozycjonowanie
15:15 – 15:30 Przerwa obiadowa
15:30 – 16:45 Case studies
16:45 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 18:00 Google Adwords (połączone z case studies)


Metody pracy stosowane podczas kursu:

-wykład przekazujący podstawową wiedzę teoretyczną
-prezentacja multimedialna-pozwalająca utrwalić wiedzę za pomocą przedstawionych przykładów
-zajęcia warsztatowe-pozwalające na zdobycie umiejętności praktycznych w oparciu o wiedzę teoretyczną

Wykładowca:
Doświadczony ekspert w zakresie marketingu internetowego (SEO & SEM), założyciel i właściciel Firmy TENSE.PL, która jako pierwsza wprowadziła modele ekonometryczne do pozycjonowania stron i prowadzenia kampanii reklamowych. Specjalista na co dzień zajmujący się doradztwem w zakresie wyboru optymalnych obszarów biznesowych do pozycjonowania (dobór słów kluczowych, analiza konkurencji), optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, a także marketingu w Internecie. Autor wielu projektów obejmujących takie zagadnienia jak: promocja marki, budowa wizerunku firmy czy statystyki dla instytucji i biznesu. W ramach współpracy z Centrum Semper spełnia się jako trener i twórca programów szkoleniowych obejmujących pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych. Profesjonalista, znawca branży, prawdziwy pasjonat - właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Koszt uczestnictwa:
480zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w kursie, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie kursu oraz serwis kawowy i obiadowy.

Zgłoszenia:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową (poniżej) oraz odesłać mailem: info@szkolenia-semper.pllub faxem: 61/ 6247 936
KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ
Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@szkolenia-semper.pl
(061) 8 102 194
www.szkolenia-semper.pl
NIP 7772616176
REGON 301265926
Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym organizowanym przez nas wydarzeniu.


Załączniki:
semper.jpg
semper.jpg [ 25.34 KiB | Przeglądany 977 razy ]

_________________
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: MARKETING INTERNETOWY - POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA,
PostZamieszczono: 15 sty 2013, 00:39 
Ja z mojej strony powiedziałbym, że katalogi czasami bardziej szkodzą niż pomagają...


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: MARKETING INTERNETOWY - POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA,
PostZamieszczono: 22 kwie 2013, 14:38 
Nie wiem, czy katalogowanie rzeczywiście może zaszkodzić, nie miałam z nim raczej negatywnych doświadczeń. Myślę, że dobrą opcją usprawniającą pozycjonowanie, jak i rozprzestrzeniającą wieści na temat danej marki w sieci jest teraz dosyć popularny buzz marketing i warto wziąć go pod uwagę przy działaniach w zakresu kampanii reklamowej w sieci.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: MARKETING INTERNETOWY - POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA,
PostZamieszczono: 23 wrz 2021, 19:19 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 23 wrz 2021, 18:53
Posty: 23
kania pisze:
Nie wiem, czy katalogowanie rzeczywiście może zaszkodzić, nie miałam z nim raczej negatywnych doświadczeń. Myślę, że dobrą opcją usprawniającą pozycjonowanie, jak i rozprzestrzeniającą wieści na temat danej marki w sieci jest teraz dosyć popularny buzz marketing i warto wziąć go pod uwagę przy działaniach w zakresu kampanii reklamowej w sieci.


Dzięki za link

--
https://remont.biz.pl/pompa-ciepla/


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits