Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 10:04

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 03 maja 2009, 17:47 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: 03 maja 2009, 17:22
Posty: 4
Dość ciekawy temat chcę poruszyć - metody szkolenia. Już na studiach byliśmy poddawani jednej z wielu metod o nazwie - wykłady i ćwiczenia. Chciałabym wiedzieć forma szkolenia wewnątrz firmy może okazać się najbardziej atrakcyjna dla jej pracowników - ale przede wszystkim najbardziej efektywna. Chodzi o szkolenie dla działu reklamy i promocji.

Poddaje 3 pod uwagę:
1) Klasyczna - jedna osoba przedstawia temat inne słuchają
2) Przedstawienie konkretnych przypadków rynkowych - podział na grupy - rozwiązywanie - omówienie.
3) Mini konferencja - wyjazd weekendowy na którym odbywać będą się dyskusje, przeplatane rozrywką.

Być może ktoś kiedyś już to 'przerabiał' i chętnie ;) się podzieli.
Naturalnie każda inna odpowiedź - inna niż wyżej podane będzie również mile widziana.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 10 maja 2009, 14:17 
Offline
Trener
Trener
 Wyświetl profil

Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:18
Posty: 11
Same metody szkolenia - to taka wisienka na torcie :-) chodzi o to, ze najistotniejsze jest to kim jest trener, jaka ma osobista wiedze w temacie, ktorego szkolenie dotyczy.
Sam nieraz myslalem, ze wyklad - zawsze musi byc nudny. Jednak kilka razy w zyciu slyszalem wyklad prezentowany monotonnym glosem, jednakze autorem-mowca byla odpowiednia osoba, i wyklad mnie nie uspil i po kilku godzinach sluchania nadal chcialo sie sluchac majac koncentracje na najwyzszym poziomie a choc i tematyka pierwotnie nie byla moim "konikiem" po takim wykladzie - rozbudzona wyobraznia i rozpalona ciekawosc kazala sie glebiej zagadnieniem zainteresowac.

_________________
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Grzegorz Michalski - Trener AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 10 maja 2009, 14:31 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 10 maja 2009, 13:42
Posty: 22
Podczas moich studiów miałem różne typy wykładowców - pasjonaci, biurokraci, "drapieżcy", straszące ciężkimi egzaminami, szare myszy. Wykładowca jak i trener powinien posiadać charyzmę, pasję wiedzy oraz oczywiście umieć tę wiedzę przekazać. Niezbędne będą tu ćwiczenia praktyczne. Ale ciekaw jestem, czy dużo osób w pełni wykorzytuje odbyte szkolenia w sowjej pracy?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 10 maja 2009, 15:37 
Offline
Trener
Trener
 Wyświetl profil

Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:18
Posty: 11
raster pisze:
...ciekaw jestem, czy dużo osób w pełni wykorzytuje odbyte szkolenia w sowjej pracy?

To zapewne zalezy od tego czy szkolenie bylo szyte na miare (szkolenie zamkniete) czy bylo ogolne dla wszystkich firm (szkolenie otwarte). Wiadomo, ze szkolenia zamkniete mozna dopasowac lepiej, a na otwartych musi to byc wiedza uniwersalna dopasowana do wszystkich uczestnikow - a poniewaz sa z roznych firm (czasem patrzacych na rzeczywistosc z roznych biegunow).

_________________
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Grzegorz Michalski - Trener AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 28 maja 2009, 20:30 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 23 maja 2009, 17:58
Posty: 6
Mi się wydaje, że skuteczną metodą szkolenia z zakresu reklamy jest "burza muzgów".

_________________
hej


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 29 maja 2009, 09:19 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 05 mar 2009, 17:59
Posty: 100
aktywny pisze:
Mi się wydaje, że skuteczną metodą szkolenia z zakresu reklamy jest "burza muzgów".


:P "Burza mózgów" to może być dobra metoda na wprowadzanie nowości we wszystkich działach - takich, które oczywiście potrafią się zebrać przy wspólnym stole ;)
Powiedz, proszę, dlaczego akurat tą metodę uznajesz za najlepszą do szkolenia z marketingu? Aby przeprowadzić "Burzę mózgów" trzeba mieć wiedzę na jakiś temat. A na szkolenie przychodzą raczej ludzie po wiedzę i oczywiście umiejętności, które są ćwiczone - bo tylko takie szkolenia (z ćwiczeniami) uważam za efektywne.

_________________
pozdrawiam
Maciej

------------------------------------
www.szkolenia.AVENHANSEN.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 30 maja 2009, 12:50 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:42
Posty: 26
Nie nazwałbym "Burzę mózgów" metodą szkolenia. "Burza mózgów" jest przydatna czasem w pracy, szczególnie w pracy twórczej. Natomiast na szkolenie idzie się po to aby zdobyć konkretną i wiedzę i móc ją w przyszłości wykorzystać, a nie po to aby odbyć "burzę mózgów" z ludźmi z różnych firm i wykładowcami.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 30 maja 2009, 15:39 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 maja 2009, 15:35
Posty: 6
smart pisze:
Nie nazwałbym "Burzę mózgów" metodą szkolenia. "Burza mózgów" jest przydatna czasem w pracy, szczególnie w pracy twórczej. Natomiast na szkolenie idzie się po to aby zdobyć konkretną i wiedzę i móc ją w przyszłości wykorzystać, a nie po to aby odbyć "burzę mózgów" z ludźmi z różnych firm i wykładowcami.

Własnie na szkoleniu, nie może być pewnej sytuacji, gdy ludzie zaczną opowiadać swoje historie, wyjdzie z tego zlepek nie wiadomo czego, i wiele osób może sobie poźniej nie poradzić. Będą uważać, że Ci co się tak chwalili mają większą wiedzę od trenera i zrobi im się mętlik w głowie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 23 cze 2009, 21:35 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 maja 2009, 23:14
Posty: 55
Iza77, pisząc o szkoleniu w dziale reklamy i promocji, chcesz szkolić pracowników odpowiedzialnych za reklamę firmy(np.scenariusze spotów reklamowych, targów i imprez promocyjnych).
Wg. mnie dobre będą tu nie tylko szkolenia ekonomiczne, ale artystyczne i psychologiczne. ("jak zrobić reklamę żeby wpłynęła na ludzi?")

Co do metod szkolenia, encyklopedia zarządzania wyróżnia następujące:

-zadana lektura
-szkolenie poprzez modelowanie zachowań
-wykłady i ćwiczenia
-konferencje
-rotacja pracowników
-gry i symulacje
-przyuczenie w działaniu
-gry i trening psychologiczny
-trening wrażliwości
-interaktywne wideo
-inscenizacja

Ja chciałabym iść na szkolenie metodą: gry i trening psychologiczny...a Wam która metoda najbardziej przypada do gustu?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Metody szkolenia - szkolenie działu reklamy i promocji
PostZamieszczono: 24 cze 2009, 11:23 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:42
Posty: 26
Najchętniej symulacje konkretnych projektów lub tzw. case study. Najlepiej czegoś uczyć się w praktyce. A co gier psychologicznych, ciekawe, ale kiedy tak naprawdę gramy na emocjach?


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits