Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:31

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 16 kwie 2009, 14:45 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 16 kwie 2009, 14:36
Posty: 5
Niedawno byłem na szkoleniu, w którym nabyłem praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta, rozpoznawania i przewyższania indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku Firmy. Szkolenie ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta pozwoliło mi na zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie reagowania na emocje i żale, pokonywania zastrzeżeń, zamykania rozmów bezpośrednich i telefonicznych oraz komunikacji nie werbalnej. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas mini wykładów oraz ćwiczeń grupowych i indywidualnych. Mini wykłady połączone są praktycznymi ćwiczeniami oraz testami z zakresu omawianego materiału.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 17 kwie 2009, 14:05 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 kwie 2009, 13:59
Posty: 9
eleon ile trwało szkolenie. Zastosowałeś już może wiadomości zdobyte na szkoleniu powiedz coś więcej.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 17 kwie 2009, 19:40 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:29
Posty: 5
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 28 kwie 2009, 11:07 
Offline
Zainteresowany
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:33
Posty: 38
miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.


A może gdybyś przy Twoich naturalnych umiejętnościach sprzedażowych skorzystał z dobrego szkolenia i wtedy stać Cię byłoby nie na mały sklepik, tylko cały supermarket :lol:. Szkolenia są drogie, ale należy je traktować jako inwestycję. Powinny się zwrócić z nawiązką.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 10 maja 2009, 14:36 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 10 maja 2009, 13:42
Posty: 22
oktawa pisze:
miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Szkolenia są drogie, ale należy je traktować jako inwestycję. Powinny się zwrócić z nawiązką.


Ale nie zawsze tak bywa, czy jest to wina osoby odbywającej szkolenie, czy może trenera czy firmy szkoleniowej. Nie zawsze efekty szkolenia są widoczne. Od czego to zależy? Może są jakieś czynniki psychologiczne?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 28 maja 2009, 14:49 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 maja 2009, 19:33
Posty: 8
miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Wszystko zależy od czego sprzedajemy, gdzie sprzedajemy i za jaką cenę. Klient sam sobie wybiera i jeżeli mu się coś spodoba to przyjdzie po zakupy do nas i kolejny raz. Ale szkolenie zawsze się przyda. Zawsze jest coś czego nie wiemy, ale się nauczymy :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 28 maja 2009, 18:56 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 05 mar 2009, 17:59
Posty: 100
pokerking pisze:
miron pisze:
Może i jestem staroświecki, ale bez tych szkoleń żyję już na rynku z moim sklepikiem od 10 lat, a teraz się tak rozwinąłem, że lada chwila wykupię dobre miejsce na sklepisko i może za kolejne 10 lat będę mógł się pochwalić siecią sklepów :D A klienci sami lgną do mojego sklepiku, oby tak dalej.

Wszystko zależy od czego sprzedajemy, gdzie sprzedajemy i za jaką cenę. Klient sam sobie wybiera i jeżeli mu się coś spodoba to przyjdzie po zakupy do nas i kolejny raz. Ale szkolenie zawsze się przyda. Zawsze jest coś czego nie wiemy, ale się nauczymy :)


Jak konkurencja będzie przeszkolona (czytaj: mądrzejsza) to już nie przyjdzie do Ciebie tylko do nich ... :lol:

_________________
pozdrawiam
Maciej

------------------------------------
www.szkolenia.AVENHANSEN.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 02 cze 2009, 19:16 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 02 cze 2009, 13:59
Posty: 22
Maciej pisze:
Jak konkurencja będzie przeszkolona (czytaj: mądrzejsza) to już nie przyjdzie do Ciebie tylko do nich ... :lol:


Konkurencja musi zaproponować coś, czego nie ma w sklepie Pana X, czy Y, a co może stanowić dla klienta swoistą wartość dodaną. Czy wyjatkowo staranna obsluga klienta będzie tą wartością dodaną?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 02 cze 2009, 23:02 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 05 mar 2009, 17:59
Posty: 100
Dla mnie na pewno by była ;)

Tu nie chodzi tylko aby Pan / Pani ładnie się uśmiechali ale aby być fachowo przez nich obsłużonym. Aby byli doradcami a nie tylko sprzedawcami.

_________________
pozdrawiam
Maciej

------------------------------------
www.szkolenia.AVENHANSEN.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: 03 cze 2009, 09:09 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 02 cze 2009, 13:59
Posty: 22
Czasem sprzedawca zbytnio zaangaowany w swoją pracę wręcz odstrasza. Np. wchodzę do skepu, zeby się rozejrzeć, ale podlatuje sprzedawca ze swoim "Czym mogę pomóc?". Wtedy po prostu dziękuję sprzedawcy i wychodzę ze sklepu...


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits