Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 09:00

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 10 lis 2010, 15:07 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 cze 2010, 19:53
Posty: 239
Oby więcej takich trenerów, to odpowiedni ludzie na odpowiednich miejscach.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 11 lis 2010, 15:45 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 lis 2010, 15:19
Posty: 21
Tak, na pewno pomaga mu w tym doświadczenie, jakie zebrał w ciagu lat pracy. Dla niego zadowolenie klienta jest najwazniejsze.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 17 lis 2010, 15:11 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:47
Posty: 27
Karina_ pisze:
Macie racje, trener który potrafi rozwiązać jakiś problem związany z prowadzeniem szkolenia, tematem itp jest na prawdę dobrym trenerem i właśnie to pokazuje, ze owa osoba sprawdza się w swoim zawodzie.


tylko gdzie takich trenerów szukać?? Moim zdnaiem dopiero określona sytuacja mówi nam jaki jest tener, czy potrafi poradzić sobie w każdej niespodziewanej sytuacji.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 18 lis 2010, 20:13 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 cze 2010, 19:53
Posty: 239
Macie racje, nie każdy trener jest w stanie dopasować się do uczestników szkolenia, najlepsza metoda to trener z polecenia.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 24 lis 2010, 14:48 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 23 lis 2010, 12:46
Posty: 18
Wydaje mi się, że trener zna swoje tmaty i nie jest problemem zmienić troszkę swoje szkolenie, jeśli tego nakazuje organizator. Na pewno trener ma materiały, które zna i wystarczy je sobie przypomniec...Zgadza się?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 25 sty 2011, 11:58 
Offline
Przechodzień
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 sty 2011, 11:23
Posty: 2
Karina_ pisze:
Macie racje, trener który potrafi rozwiązać jakiś problem związany z prowadzeniem szkolenia, tematem itp jest na prawdę dobrym trenerem i właśnie to pokazuje, ze owa osoba sprawdza się w swoim zawodzie.


Dlatego nasza firma wyróżnia się na tle innych takimi właśnie trenerami. Wystarczy wejść na stronę i spojrzeć na nazwiska.

_________________
Instytut Rachunkowości i Podatków

Zapraszamy na szkolenia
www.irip.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 26 sty 2011, 17:48 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 21 sty 2011, 18:49
Posty: 38
Musimy brać też pod uwagę to, że każdy ma prawo się pomylić. I nawet ten super trener..może czasami troszkę sie zawahać. Najważnejsze jest wtedy umiejętne rozwiązanie nawet takiej sytuacji, gdzie nie ma rozwiązania.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 17 lut 2011, 10:29 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 09 lut 2011, 15:07
Posty: 24
PannaDorotka pisze:
Wydaje mi się, że trener zna swoje tmaty i nie jest problemem zmienić troszkę swoje szkolenie, jeśli tego nakazuje organizator. Na pewno trener ma materiały, które zna i wystarczy je sobie przypomniec...Zgadza się?


też tak myslę, dobry trener ma wszystko w jednym palcu, wystarczy aby sobie przypomniał.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 26 mar 2011, 15:57 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 mar 2011, 15:42
Posty: 23
A czym jest zadowolenie klienta??? Wszystko zależy od tego czeo on wymaga, jeśli wymaga rzeczy, do których trzeba się trochęprzygotować to cięzko jest tak od razu spełnić jego prośbę. Sama nie zgodziłabym się jeśli klient poprisiłby mnie abym coś jeszcze dodała do swoich szkoleń, jeśli zaraz zaczynam. Gdybym wiedziała, że muszę się przygotować do tego, to na pewno nie zgodziłąbym się, bałabym się kompromitacji.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 21 kwie 2011, 20:45 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 21 kwie 2011, 07:25
Posty: 25
Maciej pisze:
Mam takie pytanie do fachowców: Organizujemy szkolenie zamknięte, wszystko jest ustalone (oczywiście najważniejszy program, zgodny z oczekiwaniami), umowa podpisana, szkolenie w trakcie i ... nagle dzwoni organizatorka i mówi, że chce wprowadzić nowy element tematyczny do szkolenia a usunąć inny. Co robicie?


Przypomne pytanie, bo z tego co czytam to nie wszyscy piszą już na temat:)

moim zdaniem organizatorka ma prawo zmienić troszkę plan szkolenia, oczywiście jest to dośc kłopotliwe ale trzeba się dopasować


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits