Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 16:02

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 24 kwie 2011, 18:36 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 09 mar 2010, 14:00
Posty: 59
Prawda jest taka, że organizatorka powinna też brać to pod uwagę, ze jeśli chce coś zmienić na ostatnią chwile, to może być cięzko.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 30 kwie 2011, 17:06 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2011, 21:30
Posty: 23
A moim zdaniem wszystko jest do zrobienia, prawdziwy trener poradzi sobie z takim czymś. Jeśli zna dobrze temat to rozwinie go tak, aby dopadować się do klienta, zawsze można coś skrócić aby inne tematy się zmieściły.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 23 maja 2011, 09:33 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 kwie 2011, 20:57
Posty: 46
Didirotka pisze:
A moim zdaniem wszystko jest do zrobienia, prawdziwy trener poradzi sobie z takim czymś. Jeśli zna dobrze temat to rozwinie go tak, aby dopadować się do klienta, zawsze można coś skrócić aby inne tematy się zmieściły.


Hmm chyba masz racje, to nie powinien być problem dla osoby która obeznana jest w temacie. Takiej osobie wystarczy kilka minut aby sobie przypomnieć co nie co i działać.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 30 cze 2011, 08:05 
no ale bez przesady, jesli klient zamwia sobie zmiany godzine przed szkoleniem.....to coś nie tak. PRzecież wszyscy wolą wiedzieć wczesniej i móc sie przygotować.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 30 wrz 2011, 09:56 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 wrz 2011, 19:21
Posty: 7
No ale są sytuacje kiedy czasami coś nagle wyskoczy i trzeba wszystko zmienić, albo dopasować się. Moim zdaniem dobry szkoleniowiec poradzi sobie z tym, nie bezie panikował tylko wykorzysta swoją wiedze i ułoży program tak aby wszyscy byli zadowoleni.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 11 paź 2011, 14:39 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:35
Posty: 24
Moim zdaniem klient powinien również wiedzieć że istnieje pewna granica i pewne zasady. Jeśli przed samym szkoleniem chce coś zmienić to może tylko zasugerować, ale nie może oczekiwać zbyt wiele. Każdy profesjonalista powinien się przygotować do zajęć to świadczy tylko o nim.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 27 paź 2011, 09:55 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 paź 2011, 10:16
Posty: 27
Dawidek pisze:
Moim zdaniem klient powinien również wiedzieć że istnieje pewna granica i pewne zasady. Jeśli przed samym szkoleniem chce coś zmienić to może tylko zasugerować, ale nie może oczekiwać zbyt wiele. Każdy profesjonalista powinien się przygotować do zajęć to świadczy tylko o nim.


Oczywiście, że tak. Nie można oczekiwac wiele jeśli przed samym rozpoczęciem zmienia sie scenariusz wykładów.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 07 lis 2011, 14:24 
Offline
Młodszy ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 31 paź 2011, 12:02
Posty: 73
Ogólnie mówiąc jest tak, to co da rade zrobić to realizujemy, a to co wymaga czasu nie możemy zrealizować. Proste.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 29 lis 2011, 22:24 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lis 2011, 22:38
Posty: 23
Sluchajcie, a co to za klient który zmienia decyzje przez rozpoczęciem szkolenia. To tylko świadczy o nim, że nie jest poukładany i rozsadny.... powinien wszystko wcześniej zaplanowac, a nie na sam konieć i chce jeszcze rządzić!


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 15 gru 2011, 22:17 
Offline
Młodszy ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 31 paź 2011, 12:02
Posty: 73
No tak, ale tutaj mowa o takich wyjątkowych sytacjach, zawsze może sie zdarzyć, że coś może sie przypomniec itd. Moim zdaniem trener powinien sporóbować sie dopasować, a jeśli nie da rady to po prsotu powiedizeć, ze jest za mało czasu.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits