Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 09:41

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytania do trenera
PostZamieszczono: 14 cze 2011, 19:25 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:31
Posty: 403
Witamy, Panie Tomaszu na naszym forum

Mamy nadzieję, że będzie Pan uczestniczyć czasem w naszych dyskusjach.

Może jako pierwsza zadam Panu pytanie: jestem początkującym przedsiębiorcą, prowadzę firmę wyłącznie w Interenecie. Jakie nietradycyjne formy reklamy byłyby odpowiednie dla mnie? O marketingu społecznościowym wiem nawet dużo. Ale czy jesteśmy obecnie skazani na marketing społecznościowy jako jedną z najefektywniejszych obecnie form reklamy? Co jeszcze? Jakie są teraz najnowsze trendy w reklamie internetowej?

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Pytania do trenera
PostZamieszczono: 15 cze 2011, 20:03 
Offline
Przechodzień
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 15 cze 2011, 14:36
Posty: 4
Dzień dobry,
Mój pierwszy post :') Ale do rzeczy:

Jakie nietradycyjne formy reklamy byłyby odpowiednie dla mnie?

Trochę czuję się jak lekarz, do którego przychodzi pacjent i mówi: "Brzuch mnie boli - proszę mi dać tabletkę." Proszę wybaczyć takie porównanie, ale niemożliwa jest jakakolwiek porada bez znajomości tła całej historii. Konieczna jest analiza bardzo wielu czynników aby zrobić to profesjonalnie czyli zyskownie. To co musiałbym znać na wyrywki to:

- Marka a otoczenie rynkowe
- Konkurencja
- Specyfika branży
- INSIGHT - czyli max. wiedzy o odbiorcach, co robią, jak korzystają z Internetu, ich postawy życiowe, psychografia, etc, etc, etc.