elami to dobrze podsumowała. Ja dodam że raczej nastawiałbym się na budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi klientami i prowadzenie regularnych działań promocyjnych w internecie. Wiadomym jest że rzadko który klient od razu zdecyduje się na szkolenie po wejściu na stronę przez Google AdWords. Jeśli jednak odpowiednio zaangażujemy go do pozostania na stronie i skłonimy to nawiązania kontaktu (np. poprzez pozostawienie adresu e-mail w celu otrzymywania naszego newslettera) to w przyszłości mamy spore szanse aby przekonać go do współpracy z nami.
Łukasz masz ciekawą i dobrą taktykę. Zgadza się, osoba, która zostawia nam swój meil, już test potencjalnym klientem, ponieważ jak nie teraz to w przyszłości może coś kupi od nas. Wszystko zależy od reklamy, musi trafiać do wszystkich, być interesująca i przyciągająca uwagę.
My tak zrobiliśmy z darmowym raportem z ciekawostkami i radami. Osoby, które zostawiły maila otrzymały potem zapytanie o ofertę i współczynnik pozytywnej reakcji był wysoki:)
Sztuką jest też rozkęcenie strony intenretowej. Mam sporo znajomych, którzy myśleli że jak zrobią stronę intenretową to zyski ich firmy wzrosną od razu. A tak na prawdę nie rozreklamowali tej strony, mało osób o niej wie.
Jeśli chcemy się rozreklamować to zróbmy tak: jeśli mamy blisko do firm to wybierzmy się do nich osobiście, do tych dalszych firm wyslijmy pocztą polską informacje. Oczywiście nie zapomnimy o internecie, wazna jest strona i opinie innych klientów.
Kiedy założyłem firmę szkoleniową miałem podobny problem- trenerzy, obszerna oferta tematyczna, szkolenia miękkie, zamknięte, itp., ale brak osób chętnych na szkolenia. Zacząłem od wpisów na Goldenline, ale bez rezultatów. Któregoś dnia zadzwonił do mnie handlowiec z Treco.pl oferując kampanię reklamową na portalu. Podszedłem do sprawy z dużą podejrzliwością, ale teraz nie żałuję. Oprócz standardowego rozwiązania banerowego zaproponowano mi reklamę z quizem, która przyniosła zadowalające efekty. Dodatkowo załapałem się na jesienną promocję i zapłaciłem połowę mniej. To dobre na początek, potem klienci sami zaczęli przychodzić z rekomendacji.
Problem tkwi też w tym, że w branzy szkoleniowej okres największej prosperity chyba już minął...pieniądze z EFS na szkolenia pracowników już sie kończą, na rynku zostaną tylko najlepsi...
No własnie tylko najlepsi... i szkolenie będa potwornie drogie. No chyba, że znajdize się ktoś inny któy będzie dokłądał do interesu , tylko jak nie unia to co?
Sztuką jest też rozkęcenie strony intenretowej. Mam sporo znajomych, którzy myśleli że jak zrobią stronę intenretową to zyski ich firmy wzrosną od razu. A tak na prawdę nie rozreklamowali tej strony, mało osób o niej wie.
dlatego od tego zatrudnia się profesjonalne osoby, nie warto brać kogoś kto amatorsko robi stronkę, bo ten może wiele nie wiedzieć.
Problem tkwi też w tym, że w branzy szkoleniowej okres największej prosperity chyba już minął...pieniądze z EFS na szkolenia pracowników już sie kończą, na rynku zostaną tylko najlepsi...
tak to prawda... mam nadzijeie, że znajdzie się inne źródło finasowania takich szkoleń
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników