Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 22 paź 2011, 11:01
Nowicjusz
Rejestracja: 20 paź 2011, 17:25 Posty: 7
Zdecydowanie uważam, że szkolenie dla sekretarek jest potrzebne. Pomimo wielu wrodzonych umiejętności organizacyjnych, które osoba na tym stanowisku posiadać powinna to niestety nie znam osoby, która sama z siebie wiedziałaby jakie zasady panują wśród obiegu dokumentów, organizacji spotkań, rozliczania delegacji.
Takie szkolenie uczy pewności, odpowiada na ważne pytania. Porusza zagadnienia czasem na pozór oczywiste jak savoir-vivre w pracy.
wszystkim Panią, które zaczynają prace życzę powodzenia!
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 20 lis 2011, 20:13
Aktywny
Rejestracja: 30 paź 2011, 19:23 Posty: 40
No tak.. takie szkolenie niestety kosztuje a nie każdy pracodawca chce inwestować w sekretarkę. A szkoda, o niektórzy nie zdają sobie sprawy jak ważne jest to stanowisko - taka sekretarka wie dużo o firmie.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 27 gru 2011, 15:16
dokładnie. z asertywnością też nie jest najlepiej, bo przecież jak odmówić szefowi, że się nie pojedzie, bo np. dziecko w domu chore. przecież nie ma szans, bo to równa się zwolnieniem z pracy.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 15 sty 2012, 20:56
Zainteresowany
Rejestracja: 22 gru 2011, 20:29 Posty: 33
Ta dyspozycyjność jest naciągana... każdy wie na ile człowiek może być dyspozycyjny... są sytuacje których sie nie przewidzi i wtedy nasza dyspozycyjność zanika.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 19 sty 2012, 11:42
Starszy Ekspert
Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:31 Posty: 403
DanutaR pisze:
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.
I zazwyczaj tak jest... Oczywiście są wyjątki, ale zazwyczaj są to sekretarki, które nadal pracują na stanowisku, ze względu na przywiązanie szefa. Szefowie bardzo przyzwyczajają się do swoich sekretarek i nie mam nic złego tu na myśli.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników