Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 18:02

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 22 paź 2011, 11:01 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 paź 2011, 17:25
Posty: 7
Zdecydowanie uważam, że szkolenie dla sekretarek jest potrzebne.
Pomimo wielu wrodzonych umiejętności organizacyjnych, które osoba na tym stanowisku posiadać powinna
to niestety nie znam osoby, która sama z siebie wiedziałaby jakie zasady panują wśród obiegu dokumentów, organizacji spotkań,
rozliczania delegacji.

Takie szkolenie uczy pewności, odpowiada na ważne pytania. Porusza zagadnienia czasem na pozór oczywiste
jak savoir-vivre w pracy.

:) wszystkim Panią, które zaczynają prace życzę powodzenia!


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 27 paź 2011, 10:18 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 paź 2011, 10:03
Posty: 21
Szkoda, że wszystkie sekretarki nie przechodzą takiego szkolenia - a powinny! Może pracodawca o tym pomyśli?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 20 lis 2011, 20:13 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 paź 2011, 19:23
Posty: 40
No tak.. takie szkolenie niestety kosztuje a nie każdy pracodawca chce inwestować w sekretarkę. A szkoda, o niektórzy nie zdają sobie sprawy jak ważne jest to stanowisko - taka sekretarka wie dużo o firmie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 20 gru 2011, 21:54 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 gru 2011, 21:30
Posty: 19
Obeecnie dobra sekretarla zna kilka jezyków i jest dyspozycyjna - może pojechać na koniec świata razem z szefem.
Niestety dyspozycyjności nie uczą;/


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 27 gru 2011, 15:16 
dokładnie. z asertywnością też nie jest najlepiej, bo przecież jak odmówić szefowi, że się nie pojedzie, bo np. dziecko w domu chore. przecież nie ma szans, bo to równa się zwolnieniem z pracy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 15 sty 2012, 20:56 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 22 gru 2011, 20:29
Posty: 33
Ta dyspozycyjność jest naciągana... każdy wie na ile człowiek może być dyspozycyjny... są sytuacje których sie nie przewidzi i wtedy nasza dyspozycyjność zanika.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 16 sty 2012, 12:05 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:31
Posty: 403
W przypadku sekretarki dyspozycyjność jest bardzo ważna, np. często wieczorami są spotkania biznesowe, na które muszą chodzić, wyjazdy służbowe itp...

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 16 sty 2012, 14:01 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 22 gru 2011, 20:35
Posty: 29
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 19 sty 2012, 11:42 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:31
Posty: 403
DanutaR pisze:
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.


I zazwyczaj tak jest...
Oczywiście są wyjątki, ale zazwyczaj są to sekretarki, które nadal pracują na stanowisku, ze względu na przywiązanie szefa. Szefowie bardzo przyzwyczajają się do swoich sekretarek i nie mam nic złego tu na myśli. ;)

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 20 sty 2012, 14:35 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 22 gru 2011, 20:35
Posty: 29
No tak:) Moim zdaniem taka praca sekretarki jest dość ciekawa i odpowiedzialna.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits