Na pewno wszystko zalezy kiedy zrezygnujemy ze szkolenia. Jeśli np. miesiać wcześniej to powinnismy dostać spowrotem pieniądze. Gorzej będize jeśli zrezygnujemy w czasie trwania szkolenia. Wtedy szkolenie może rozpaść się przez nas... jak jest mała grupa - dla dobra grupy nie powinni oddac nam pieniędzy.
Nigdy nie rezygnowałam ze szkolenia, ale wiem że dużo osób rezygnuje z róznych powodów - brak kasy, czasu, zmiana pracy, zamieszkania wybranie innego szkolenia. Moim zdaniem powinni miec mozliwośc rezygnacji, ale nie np. w trakcie szkolenie, wtedy nie powinno im sie oddawać pieniędzy - bo psują całą grupę.
Zawsze może zdarzyć sie , że ktoś zrezygnuje. Moim zdaniem powinno to rozliczyć sie tak, że tyle ile godzin odbył klient tyle powinien zapłącic. Reszte powinno się zwrócić. Oczywiście warto przeczytać regulamin, czasami w nim są małe haczyki... np. że pobierają opłaty manipulacyjne itd.
Wszystko zalezy w jakim czasie sie zrezygnuje....jesli jeszcze przed skzoleniem to mysle, że nie bedize problemu. Gorzej jeśli rozbijamy grupe lub szkolenie jest przy koncu...
Wszystko zalezy w jakim czasie sie zrezygnuje....jesli jeszcze przed skzoleniem to mysle, że nie bedize problemu. Gorzej jeśli rozbijamy grupe lub szkolenie jest przy koncu...
No własnie czasami sie zdarza, ze rozbijamy grupę - że jest mniej osób i np nie opłaca sie prowadzić szkolenia. Wtedy taka osoba powinna zapłacić jakąś kwote.
Jeśli pracodawca kieruje na szkolenie, to zazwyczaj nikt nie rezyguje - bo szef sie wkurzy;) Rzadko kto rezyguje bo przecież sam wybiera sobie szkolenia, moim zdaniem musi być już jakiś duży powód aby odmawiac uczestnictwa.
Moim zdaniem jeśli ktoś rezygnuje w trakcjie to nie powinien dostać zwrótu pieniedzy. Jeśli przed szkoleniem to powinien dostac całośc. Ot proste reguły, które powinny być zawarte w regulaminie.
Rezygnacja ze skzolenia nie jest dobra dla obu stron - klient traci na wiedzy, a firma na pieniądzach, na grupie (bo może sie rozbić - zalezy ile osób) . Dlateo uważam, ze powinna to być przemyślana decyzja i lepiej nie rezygnować.
Jeżeli ktoś rezygnuje w trakcie szkolenia to raczej nie powinien dostać zwrotu, bo firma szkoleniowa już nikogo nie znajdzie na jego miejsce i jest stratna, ale to chyba zależy od typu szkolenia (ilości osób, itp.) i samej firmy szkoleniowej - jak jest spora i dba o renomę, to pewnie zwróci, bo i nie jest to duża strata finansowa, a może być spora strata wizerunkowa jak ktoś zacznie się domagać zwrotu pieniędzy np. na fanpage'u.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników