Moim zdaniem to kiepski pomysł. Firma jest po to, żeby przynosić zyski. Zamiast skupiać się na cięciu niezbędnych wydatków poświęciłabym tę energię i czas na rozwijanie przychodów. To jest najważniejsze w firmie!!!
Pomijając ryzyko podatkowe, na jakie się narażasz (dziewczyny pisały już o nim), pomyśl o tym, że księgowanie, latanie do urzędu, doczytywanie przepisów i uczenie się wszystkiego zajmie Ci kilka dni w miesiącu. Te kilka dni zabierasz swojej firmie i w tym czasie nie będziesz szukała nowych klientów, nie będziesz pracowała nad marketingiem, nie będziesz rozwijać firmy. Zabierzesz ten czas swojej firmie. To wtedy będzie się rozwijać lepiej czy gorzej niż w tej chwili?
Nie tędy droga.
https://www.polskibiznes.info/outsourci ... hunkowego/Na stronie opisane są zalety prowadzenia ksiegowości w profesjonalnym biurze.