TYPOLOGIA KLIENTA - PODSTAWYCEL SZKOLENIA:Poznanie poszczególnych typów klientów. Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
Nabycie umiejętności skutecznej rozmowy handlowej oraz obsługi klienta w zależności od jego typu.
ADRESACI SZKOLENIA:Absolwenci szkół wyższych i średnich. Osoby zaczynające karierę. Osoby z krótkim w sprzedaży (do 5 lat) stażem pracy w handlu. Pracownicy obsługujący klientów.
PLAN SZKOLENIA:1. Przywitanie uczestników.
2. Wzajemne poznanie się.
3. Określenie oczekiwań uczestników.
4. Komentarz prowadzącego.
5. Oczekiwania przełożonego.
6. Typologia klienta teoria.
7. Definiowanie klientów.
8. Rozpoznawanie klientów.
9. Warsztaty.
10. Prezentacje video.
11. Podsumowanie szkolenia.
12. Rozdanie certyfikatów uczestnictwa.
CENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO:4000 pln brutto (6-12 uczestników)za dzień szkoleniowy
Rabaty:
30 % rabatu za drugi dzień szkoleniowy
Pozostałe rabaty do negocjacji
CENA ZAWIERA:-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
WARUNKI PŁATNOŚCI:Przedpłata na podstawie faktury pro forma.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA: Do uzgodnienia
Możliwość organizowania szkoleń
w siedzibie firmy
ZGŁOSZENIA:Wypełniony druk zgłoszenia wysyłamy na:
adres mailowy
szkolenia.biznesowe@wp.pl fax 83 4102396
tel 83 4102394
606 739 904
osoba do kontaktu: Karolina Papińska