Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:52

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 23 maja 2010, 22:11 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 22 maja 2010, 14:07
Posty: 23
O tak takie szkolenie nie jednej sekretarce by sie przydało. Niektóre osoby pracujące w sekretariacie nie potrafia sobie zorganizować czasu, nie wyrabiają się z pracą lub maja zawsze mały bałagan na biurku. To są niektóre rzeczy, które na pewno poruszaja na tym szkoleniu, warto na nie pójść.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 28 maja 2010, 16:04 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 maja 2010, 16:21
Posty: 22
mariolka pisze:
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. ;)
Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera.... :(


To taka baba! nie powinna być sekretarką...spojrzcie na to z tej drugiej strony, to sekretarka odbiera ważne telefony, ma pierwsza kontakt z klientem , dlatego to właśnie ona powinna być starannie dobierana. Jeśli tak nie jest, to kiepsko widzę przyszłośc firmy...


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 04 cze 2010, 15:23 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 04 cze 2010, 14:07
Posty: 23
Zgadzam się z przedmówczynią! Sekretarka jest wizytówką firmy. Sama na co dzień spotykam się z sekretarkami i przyznam, że odechciewa mi się dalszych kontaktów z firmą, jak mam do czynienia (delikatnie powiedziawszy) z mało profesjonalną sekretarką. Myślę, że warto zadbać o to, aby potencjalny Klient poczuł się dobrze w naszej firmie z chwilą gdy przekroczy jej próg.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 22 cze 2010, 15:00 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 13 cze 2010, 13:38
Posty: 32
Są osoby, które bez szkolenia świetnie dają sobie radę w sekretariacie. One mają to we krwi;) potrafią wszystkie dokmenty dobrze złozyć, mają porządek na biurku. Wszystkie sprawy mają w głowie, wszystko pamiętają. akich umiejętności ciezko jest się nauczyć, trzeba sie z nimi urodzić.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 29 lip 2010, 22:31 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 02 lip 2010, 11:57
Posty: 36
Dobra sekretarka wie jak sprawnie prowadzić sekretariat i moim zdaniem nie trzeba iść na szkolenie. Taka sekretarka ma to we krwi!


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 21 sie 2010, 20:18 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 cze 2010, 19:53
Posty: 239
No własnie, dlatego tez nalezy na bok odłozyć stereotyp sekretarki - czyli pani od zaparzania kawy. Sekretarka to prawa reka szefa i wizytówka firmy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 31 sie 2010, 15:57 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 cze 2010, 21:57
Posty: 40
Tak, czasami taka sekretarka wie więcej od szefa...załatwia tyle spraw, że szef przy niej jest taki mały:) sam pogubiłby sie gdyby miał porządkowa te wszystkie sprawy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 22 paź 2010, 10:33 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:31
Posty: 403
Przeczytajcie poniższe ogłoszenie:
Asystentka
Zastanawiam się, po co w tej pracy potrzebna sylwetka modelki? Hmm...

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 22 paź 2010, 11:55 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 15 paź 2010, 12:18
Posty: 13
zgadzam się z tym stereotypowym myśleniem, jeżeli komuś się powie, że pracuje się jako sekretarka to widzi się pobłażliwe uśmieszki, a bywa, że sekretarki wiedzą więcej co się dzieje w firmie niż ich przełożeni, dlatego też uważam, że powinno się przeprowadzać odpowiednie szkolenia na tego typu stanowiskach, May Agency przeprowadza właśnie szkolenia 'prawa ręka szefa', dla wszelakiego rodzaju asystentów i sekretarek dotyczące poufności informacji oraz bezpieczeństwa sekretariatu i firmy


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: 22 paź 2010, 15:05 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 36
No pewnie, sekretarki wiedzą dużo więcej niż inni pracownicy, niestety cały czas to stanowisko jest mało doceniane.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits