Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest pn lip 23, 2018 3:39 pm

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: ndz maja 23, 2010 8:11 pm 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: sob maja 22, 2010 12:07 pm
Posty: 23
O tak takie szkolenie nie jednej sekretarce by sie przydało. Niektóre osoby pracujące w sekretariacie nie potrafia sobie zorganizować czasu, nie wyrabiają się z pracą lub maja zawsze mały bałagan na biurku. To są niektóre rzeczy, które na pewno poruszaja na tym szkoleniu, warto na nie pójść.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pt maja 28, 2010 2:04 pm 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt maja 11, 2010 2:21 pm
Posty: 22
mariolka pisze:
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. ;)
Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera.... :(


To taka baba! nie powinna być sekretarką...spojrzcie na to z tej drugiej strony, to sekretarka odbiera ważne telefony, ma pierwsza kontakt z klientem , dlatego to właśnie ona powinna być starannie dobierana. Jeśli tak nie jest, to kiepsko widzę przyszłośc firmy...


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pt cze 04, 2010 1:23 pm 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: pt cze 04, 2010 12:07 pm
Posty: 23
Zgadzam się z przedmówczynią! Sekretarka jest wizytówką firmy. Sama na co dzień spotykam się z sekretarkami i przyznam, że odechciewa mi się dalszych kontaktów z firmą, jak mam do czynienia (delikatnie powiedziawszy) z mało profesjonalną sekretarką. Myślę, że warto zadbać o to, aby potencjalny Klient poczuł się dobrze w naszej firmie z chwilą gdy przekroczy jej próg.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: wt cze 22, 2010 1:00 pm 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: ndz cze 13, 2010 11:38 am
Posty: 32
Są osoby, które bez szkolenia świetnie dają sobie radę w sekretariacie. One mają to we krwi;) potrafią wszystkie dokmenty dobrze złozyć, mają porządek na biurku. Wszystkie sprawy mają w głowie, wszystko pamiętają. akich umiejętności ciezko jest się nauczyć, trzeba sie z nimi urodzić.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: czw lip 29, 2010 8:31 pm 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: pt lip 02, 2010 9:57 am
Posty: 36
Dobra sekretarka wie jak sprawnie prowadzić sekretariat i moim zdaniem nie trzeba iść na szkolenie. Taka sekretarka ma to we krwi!


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: sob sie 21, 2010 6:18 pm 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: sob cze 26, 2010 5:53 pm
Posty: 239
No własnie, dlatego tez nalezy na bok odłozyć stereotyp sekretarki - czyli pani od zaparzania kawy. Sekretarka to prawa reka szefa i wizytówka firmy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: wt sie 31, 2010 1:57 pm 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw cze 24, 2010 7:57 pm
Posty: 40
Tak, czasami taka sekretarka wie więcej od szefa...załatwia tyle spraw, że szef przy niej jest taki mały:) sam pogubiłby sie gdyby miał porządkowa te wszystkie sprawy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pt paź 22, 2010 8:33 am 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:31 am
Posty: 403
Przeczytajcie poniższe ogłoszenie:
Asystentka
Zastanawiam się, po co w tej pracy potrzebna sylwetka modelki? Hmm...

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pt paź 22, 2010 9:55 am 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: pt paź 15, 2010 10:18 am
Posty: 13
zgadzam się z tym stereotypowym myśleniem, jeżeli komuś się powie, że pracuje się jako sekretarka to widzi się pobłażliwe uśmieszki, a bywa, że sekretarki wiedzą więcej co się dzieje w firmie niż ich przełożeni, dlatego też uważam, że powinno się przeprowadzać odpowiednie szkolenia na tego typu stanowiskach, May Agency przeprowadza właśnie szkolenia 'prawa ręka szefa', dla wszelakiego rodzaju asystentów i sekretarek dotyczące poufności informacji oraz bezpieczeństwa sekretariatu i firmy


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pt paź 22, 2010 1:05 pm 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: pt sie 13, 2010 12:05 pm
Posty: 36
No pewnie, sekretarki wiedzą dużo więcej niż inni pracownicy, niestety cały czas to stanowisko jest mało doceniane.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits