Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest czw kwie 26, 2018 1:30 pm

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: sob paź 22, 2011 9:01 am 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw paź 20, 2011 3:25 pm
Posty: 7
Zdecydowanie uważam, że szkolenie dla sekretarek jest potrzebne.
Pomimo wielu wrodzonych umiejętności organizacyjnych, które osoba na tym stanowisku posiadać powinna
to niestety nie znam osoby, która sama z siebie wiedziałaby jakie zasady panują wśród obiegu dokumentów, organizacji spotkań,
rozliczania delegacji.

Takie szkolenie uczy pewności, odpowiada na ważne pytania. Porusza zagadnienia czasem na pozór oczywiste
jak savoir-vivre w pracy.

:) wszystkim Panią, które zaczynają prace życzę powodzenia!


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: czw paź 27, 2011 8:18 am 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw paź 27, 2011 8:03 am
Posty: 21
Szkoda, że wszystkie sekretarki nie przechodzą takiego szkolenia - a powinny! Może pracodawca o tym pomyśli?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: ndz lis 20, 2011 6:13 pm 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: ndz paź 30, 2011 5:23 pm
Posty: 40
No tak.. takie szkolenie niestety kosztuje a nie każdy pracodawca chce inwestować w sekretarkę. A szkoda, o niektórzy nie zdają sobie sprawy jak ważne jest to stanowisko - taka sekretarka wie dużo o firmie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: wt gru 20, 2011 7:54 pm 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt gru 20, 2011 7:30 pm
Posty: 19
Obeecnie dobra sekretarla zna kilka jezyków i jest dyspozycyjna - może pojechać na koniec świata razem z szefem.
Niestety dyspozycyjności nie uczą;/


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: wt gru 27, 2011 1:16 pm 
dokładnie. z asertywnością też nie jest najlepiej, bo przecież jak odmówić szefowi, że się nie pojedzie, bo np. dziecko w domu chore. przecież nie ma szans, bo to równa się zwolnieniem z pracy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: ndz sty 15, 2012 6:56 pm 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw gru 22, 2011 6:29 pm
Posty: 34
Ta dyspozycyjność jest naciągana... każdy wie na ile człowiek może być dyspozycyjny... są sytuacje których sie nie przewidzi i wtedy nasza dyspozycyjność zanika.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pn sty 16, 2012 10:05 am 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:31 am
Posty: 404
W przypadku sekretarki dyspozycyjność jest bardzo ważna, np. często wieczorami są spotkania biznesowe, na które muszą chodzić, wyjazdy służbowe itp...

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pn sty 16, 2012 12:01 pm 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw gru 22, 2011 6:35 pm
Posty: 29
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: czw sty 19, 2012 9:42 am 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:31 am
Posty: 404
DanutaR pisze:
W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.


I zazwyczaj tak jest...
Oczywiście są wyjątki, ale zazwyczaj są to sekretarki, które nadal pracują na stanowisku, ze względu na przywiązanie szefa. Szefowie bardzo przyzwyczajają się do swoich sekretarek i nie mam nic złego tu na myśli. ;)

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
PostZamieszczono: pt sty 20, 2012 12:35 pm 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw gru 22, 2011 6:35 pm
Posty: 29
No tak:) Moim zdaniem taka praca sekretarki jest dość ciekawa i odpowiedzialna.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits