Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

22 paź 2011, 11:01

Zdecydowanie uważam, że szkolenie dla sekretarek jest potrzebne.
Pomimo wielu wrodzonych umiejętności organizacyjnych, które osoba na tym stanowisku posiadać powinna
to niestety nie znam osoby, która sama z siebie wiedziałaby jakie zasady panują wśród obiegu dokumentów, organizacji spotkań,
rozliczania delegacji.

Takie szkolenie uczy pewności, odpowiada na ważne pytania. Porusza zagadnienia czasem na pozór oczywiste
jak savoir-vivre w pracy.

:) wszystkim Panią, które zaczynają prace życzę powodzenia!

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

27 paź 2011, 10:18

Szkoda, że wszystkie sekretarki nie przechodzą takiego szkolenia - a powinny! Może pracodawca o tym pomyśli?

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

20 lis 2011, 20:13

No tak.. takie szkolenie niestety kosztuje a nie każdy pracodawca chce inwestować w sekretarkę. A szkoda, o niektórzy nie zdają sobie sprawy jak ważne jest to stanowisko - taka sekretarka wie dużo o firmie.

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

20 gru 2011, 21:54

Obeecnie dobra sekretarla zna kilka jezyków i jest dyspozycyjna - może pojechać na koniec świata razem z szefem.
Niestety dyspozycyjności nie uczą;/

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

27 gru 2011, 15:16

dokładnie. z asertywnością też nie jest najlepiej, bo przecież jak odmówić szefowi, że się nie pojedzie, bo np. dziecko w domu chore. przecież nie ma szans, bo to równa się zwolnieniem z pracy.

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

15 sty 2012, 20:56

Ta dyspozycyjność jest naciągana... każdy wie na ile człowiek może być dyspozycyjny... są sytuacje których sie nie przewidzi i wtedy nasza dyspozycyjność zanika.

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

16 sty 2012, 12:05

W przypadku sekretarki dyspozycyjność jest bardzo ważna, np. często wieczorami są spotkania biznesowe, na które muszą chodzić, wyjazdy służbowe itp...

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

16 sty 2012, 14:01

W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

19 sty 2012, 11:42

DanutaR pisze:W takim razie sekretarką może zostać tylko młoda dziewczyna która nie ma rodziny... bo jak już będzie miała to klapa.


I zazwyczaj tak jest...
Oczywiście są wyjątki, ale zazwyczaj są to sekretarki, które nadal pracują na stanowisku, ze względu na przywiązanie szefa. Szefowie bardzo przyzwyczajają się do swoich sekretarek i nie mam nic złego tu na myśli. ;)

Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.

20 sty 2012, 14:35

No tak:) Moim zdaniem taka praca sekretarki jest dość ciekawa i odpowiedzialna.
Odpowiedz