Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Autorespondery

25 paź 2010, 11:20

Znalazłam ostatnio darmowe (!) szkolenie z zastosowania autoresponderów. Jak sądzicie co to takiego jest? ;) A jak już wiecie, co to za sztuka ;) , jak myślicie w jaki sposób mogą być wykorzystywane w marketingu?

Re: Autorespondery

25 paź 2010, 15:48

Autoresponder? Hmm nie słyszałam o szkoleniach z tego zakresu.
A w jaki sposób wykorzystać w marketingu? Bardzo prosto: gdy ktoś pisze do naszej firmy ustawić taką automatyczną odpowiedź, że dziękujemy za kontakt i postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć. Osobie piszącej na pewno zrobi się miło, że jej mail został zauważony i będzie oczekiwać odpowiedzi ;) To będzie taka pierwsza forma komunikacja, w przypadku, gdy ktoś na bieżąco nie ma czasu, aby czytać wszystkie maile.

Re: Autorespondery

25 paź 2010, 17:36

Rzeczywiście, szkolenie nietypowe. Prowadzi je Propartner jedna z firm, zajmująca się tzw. programami partnerskimi na stronach internetowych.
Niektóre firmy są tak zautomatyzowane, że ich cała komunikacja meilowa z klientem odbywa się za pomocą samych autoresponderów. Ale, czy to jest dobre?

Re: Autorespondery

30 lis 2010, 23:43

Hmm chętnie poszedł bym na to szkolenie, ale tylko dlatego aby wiedzieć, móc rozpoznać kiedy własnie rozmwiama z komputerem;) a nie z człowiekiem. Raczej chciałbym być zawse traktowany indywiadualnie i każdy np. zwrotny meili chciałbym aby był pisany na nowo.
Fakt to miłe jeśli oczymujemy zwrtonego meila np. z podziękowaniem, ale jeśli te podziękowania sa np. takie same cały czas to ja dziękuje. Takie sztuczne to.

Re: Autorespondery

30 sty 2011, 17:07

wydaje mi się że jest to tańszy sposób niż zatrudnienie sekretarki:) wystarczy nagrać to co chcemy i puszczać:)

Re: Autorespondery

22 lut 2011, 22:56

Po pewnym czasie to się może znudzic.... ile można tgo słuchać. Podajcie mi choć 3 zalety autorespondera?

Re: Autorespondery

27 lut 2011, 14:58

A gdzie jest to darmowe szkolenie?? Pewnie trwałoby kilka godzin, nie dłużej więc warto się na nie wybrać. Na pewno choć troszke się przyda, szcególnie w dużych firmach, gdzie telefony się urywają.

Re: Autorespondery

06 gru 2011, 11:48

też mi się nie podoba taka automatyczna korespondencja. chyba każdy klient woli widzieć, że rozmawia z człowiekiem.

Re: Autorespondery

22 sty 2012, 21:06

oczywiście, to świadczy o kulturze .... no bo w ten sposób pokazujemy jak traktujemy klientów.. czy jak przedmiot-towar czy jak ludzi -indywidualnie.

Re: Autorespondery

29 sty 2012, 10:56

No pewnie,
róweniż wolę jak odbiera prawdziwa osoba i rozmawiamy na prawdę
Autorespondery są dobre, ale na chwilkę na czas kiedy osoba obsługująca telefon jest niedostępna - wtedy automatycznie przekazywane sa informacje.
Odpowiedz