23 kwie 2009, 17:24
Czy ktoś może słyszał o szkoleniach z zakresu organizowania kampanii marketingu szeptanego?
Jeżeli tak to chętnie dowiem się kto takie szkolenia organizuje oraz jaki zakres materiału jest omawiany na takich szkoleniach.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje
28 kwie 2009, 10:52
Niestety ten link jest już przestarzały, a szkolenie już się skończyło
.
Artur pisze:Czy ktoś może słyszał o szkoleniach z zakresu organizowania kampanii marketingu szeptanego?
Jeżeli tak to chętnie dowiem się kto takie szkolenia organizuje oraz jaki zakres materiału jest omawiany na takich szkoleniach.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje
A czemu chciałbyś nauczyć się marketingu szeptanego? Czy chciałbyś wprowadzić go w życie w swojej firmie? Czy pracować jako tzw. "szeptacz"? przekazując otoczeniu wiadomości odnośnie nowego produktu lub usługi?
30 kwie 2009, 10:41
Chyba raczej chciałby wykorzystać to w swojej pracy, bo wiadomo, nie ma to jak informacje podawane z ust do ust, zwłaszcza przez osoby, które są nam bliskie.
A może zacząć od ''Marketingu partyzanckiego''?
10 maja 2009, 14:07
Marketing szeptany najczęściej wykorzystują duże firmy do promowania swoich produktów. W małych firmach budżety marketingowe, szczególnie w dobie kryzysu są ograniczone i każda wydana złotówka musi mieć swoją efektywność. Efektywność marketingu szeptanego niestety cięzko się mierzy. Chyba, że jakiś szkoleniowiec lub trener ma pomysł?
22 maja 2009, 17:21
W razie czego, zawsze można dodać taką kategorię na stronie głównej tego forum, tam gdzieś jest taka rubryka
24 maja 2009, 20:46
To ja napiszę prostą definicję marketingu szeptanego: działania marketingowe mające za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy pośrednictwem bezpośredniego przekazu ustnego.
25 maja 2009, 16:06
...i ważne jest, aby odbiorca nie potraktował przekazu jako reklamy bezpośredniej.
26 maja 2009, 20:16
Marketing Szeptany, to bardzo nowoczesny rodzaj marketingu, moim zdaniem warto szkolić się w tym zakresie.
28 maja 2009, 14:59
Ogólnie jest taka zasada: zadowolony Klient opowie o usługach lub produktach danej firmy 3 osobom. Niezadowolony opowie 10. Wydaje mi się, że z tej zasady wywodzi się marketing szeptany. Bo co innego zwyczajna reklama, np. w tv, czy internecie, a co innego opinia znajomego.
09 lip 2009, 23:45
wydaje mi się że marketing szeptany ma dać szansę zaistnieć produktowi, który nie będzie gorszy od przeciętnej średniej jakości tego typu produktów na rynku. Jeśli będzie lepszy to sukces murowany; jeżeli klient po zakupie produktu stwierdzi że jest ok, ale nie rewelacja to jeszcze możemy się ustrzec. Ale gdy polecimy produkt słabej jakości to nawet jeśli ktoś kupił na próbę to 2 raz nie kupi, a co więcej, będzie rozpowiadał że nie warto w coś takiego inwestować.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.