30 kwie 2012, 08:25
jak uważacie czy wizerunek firmy w mediach może przełożyć się na jej zyski lub straty??
30 kwie 2012, 12:11
Oczywiście że tak! Wizerunek firmy zwłaszcza w Social Mediach generuje bardzo duże zyski dla przedsiębiorstwa. Ludzie ufają informacjom które znajdują w SM, bo wydają im się bardziej rzetelne niż przekazy reklamowe. Warto zatem zainwestować w kampanię PR, która umożliwi Tobie takie działania.
Tylko chyba trafiłeś/aś na złe forum. Jak sama nazwa wskazuję dotyczy ono SZKOLEŃ
P niemniej życzę powodzenia przy kreowaniu wizerunku!:)
08 maja 2012, 20:19
jeżeli zostanie umieszczona w odpowiedniej gazecie, to na pewno na zyski
16 maja 2012, 08:32
Jezeli poczytasz negatywne opinie w internecie np o Coca-coli, ze wykryto ze od 1 miesiaca dodaja skladnik ktory powoduje bezplodnosc, wypadanie wlosow etc. I ten komentarz pojawi sie z 1000 razy to co? Pojdziesz i kupisz cole czy jednak cos innego?:P
23 lis 2012, 13:33
Polecam szkolenie ,,NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych”, termin: od 2012.11.29 do 2012.11.30, Warszawa.
Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy
Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii „marki krzyczącej” do „marki rozmawiającej” z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.
Więcej informacji:
http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... szawa.html
18 lut 2013, 15:25
osobiście uważam, że bardzo sie to przekłada, tak na prawdę wiele osób nie zdaje sobie jeszcze sprawy z potęgi wizerunku,dopóki nie doświadczą sytuacji kryzysowej
19 lut 2013, 19:49
Oczywiscie, ale aktualnie coraz bardziej oszczędza się na marketingu. Pracodawcy wychodzą z założenia, że marketerzy to czarodzieje, którzy potrafią wszystko zorganizować praktycznie za darmo.
13 mar 2013, 16:56
Pani Maju,
Mówi Pani o zmianie komunikacji marek z krzyczących na rozmawiające, a tymczasem przekleja Pani tą samą wiadomość firmy, którą Pani promuje/pozycjonuje w sposób nachalny.
14 mar 2013, 14:06
Nie dopatrzyłam się w moim działaniu nachalności, ale skoro tak Pan twierdzi- to przepraszam. Wróćmy jednak do tematu, a myślę, iż nowoczesny marketing i budowanie skutecznych strategii marketingowych- jest tematem jak najbardziej aktualnym.
01 gru 2016, 16:44
Wszyscy tu piszą o zyskach. Ja chciałabym się skupić na drugiej części pytania - o straty. Pamiętajmy, że nierzetelność, brak profesjonalizmu lub, co gorsza, oszustwa mogą skutkować tym, że w świat poleci z prędkością światła opinia o naszej firmie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.