Chyba dość trudne zadałam pytanie
, gdyż ten wątek zamarł...
.
Może, aby było łatwiej wyjąsnię co to:
POS - (ang. point of sale) - materiały wspierające sprzedaż; sformułowanie to odnosi się do różnych rodzajów nośników reklamy typu BTL.
Materiały te dzielą się na trwałe i miękkie. Przez miękkie określa się głównie wszelkie tanie rozwiązania bazujące na papierze, kartonie, twarde to kasetony, regały - wszystkie te które są wykonane z plastiku, metalu itp.
Do POS zaliczamy:
* counter card (stojaki na ulotki)
* wobbler (reklama ruchoma przytwierdzana do półki)
* naklejki
* hanger (wiszące materiały z logo produktu)
* makiety powiększonego produktu
* bloczki z ulotkami
* broszury o produkcie
* stands (reklamy stojące)
* lightbox (reklama podświetlana)
* shelfliner (zadrukowany pasek umieszczany na krawędzi półki, zawierający logo produktu, hasło)
* topper (element reklamowy, umieszczany nad stojakiem reklamowym – displayem ekspozytorem
* infokiosk (interaktywny POSM składający się z komputera z ekranem dotykowym)
POS i POP to bardzo podobne terminy.
Jak myślicie jakie materiały są najefektywniejsze i dla jakich zastosowań?