@Mrus, myślę, że trafiłaś w sedno. Spędzamy dużo czasu przed komputerem, dlatego też takie szkolenia e-learningowe są bardzo łatwo dostępne. W dobie Facebooka coraz więcej jest szkoleń z mediów społecznościowych i spraw około nich. Coś podobnego znalazłam tutaj: http://magia-ebiznesu.pl/oferta-szkoleniowa.html Takie szkolenia napawają mnie optymizmem, bo jest szansa na to, że coraz więcej działań będzie wykonywanych profesjonalnie.
o tak, to prawda, to najlepsza droga do nas, tych którzy pół dnia spędzja przy komputerze. Dla mnie tak na prawde tv nie istnieje, pracuje przy kompie i titiaj czytam rózne wiaodmości. Daltego także info o skzoleniach w ten sposób jest dobrym sposobem.
Jeśli chodzi o działania marketingowe w mediach społecznościowych to na pewno warto jest robić, ale z rozwagą. Niestety wiele firm w Polsce zakłada konta na FB, bo taka moda, bo inni mają. Robią to bez żadnego planu komunikacji, bez żadnego pomysłu i potem się dziwią, że nie mają z tego żadnego efektu. Media społecznościowe są efektywne jeśli chodzi o marketing i nie jest prawdą, że ciężko jest tam jakoś jednoznacznie pokazać efekty i zyski. Da się tylko w media społecznościowe trzeba wchodzi z głową.
Wszystko fajnie, ale ja też będę tu za rozwagą - w końcu co będzie z mediami spolecznościowymi, za rok, dwa?
Moze przebije je coś jeszcze bardziej niesamowitego (duża szansa) a nieumiejętna kampania "social" może nieżle firmie zaszkodzić.. no, chyba że się ma sporo kasy na ekspertów
Ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym nowoczesnego marketingu (AVENHANSEN). Prowadził je pan Tomasz Sucheta http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/tren ... cheta.html Piszę o tym dlatego, iż podczas szkolenia uświadomiłam sobie, że zachłysnęliśmy się social media, tym co modne było na Zachodzie 5 lat temu Generalnie uważam, iż kampanie sm należy prowadzić rozważnie i atrakcyjnie dla odbiorcy.
Zgadzam się z Twoją opinią. Często obsługiwanie mediów społecznościowych jest nowym obowiązkiem nakładanym na pracowników, jeśli ktoś nie ma z nimi kontaktu to pojawia się trudność.
Dokładnie.. Dlatego ja jestem zdania, że zawsze warto interesować się nowościami zarówno tymi marketingowymi, jak również technologicznymi, bo w dzisiejszych czasach jak nie idziesz z duchem postępu to masz coraz mniejsze szanse na rynku pracy..
Oczywiście, tym bardziej, że marketing ściśle się wiąże z nowymi technologiami. Trudno obecnie pracować jako marketingowiec nie władając nowymi narzędziami przekazu.
social media to doskonałe narządzie promocji. jednak aby było skuteczne należy wciąż nieustannie szukać nowych możliwości jego rozwoju i wykorzystywania. samo prowadzenie firmowych stron na fb nierzadko już nie wystarcza - kluczową kwestią jest zaangażowanie użytkowników - potencjalnych klientów w życie marki. mnie osobiście coraz bardziej intryguje termin grywalizacji - czyli zastosowanie w realnym życiu w celach marketingowych, elementów rywalizacji i zabawy jakie znane są właśnie ze świata gier.
Polecam szkolenie ,,NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych”, termin: od 2012.11.29 do 2012.11.30, Warszawa.
Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii „marki krzyczącej” do „marki rozmawiającej” z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników