Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Re: Ukryte przekazy w reklamach

18 sty 2013, 15:19

Rodzinka.pl to przykład serialu gdzie lokowanie produktu jest niemal obrzydzeniem.
To psuje cały serial.
Dobrze, że przynajmniej obecne prawo stanowi, aby przed i po audycji podawać info o lokowaniu.
Myślę, że teraz lokowanie produktu przeniesie się z TV do gier komputerowych i innych cyfrowych uciech.

Re: Ukryte przekazy w reklamach

20 sty 2013, 17:35

Myślę, iż już sie przeniosło. Rzeczywiscie rodzinka.pl jest przykładem lokowania produktu, ale również M.jak Miłość.
Zastanawiam się na ile osoby, które nie oglądają telewizji są wolne od ukrytych przekazów w reklamach ?

Ukryte przekazy w reklamch internetowych ? Ma ktoś jakieś przykłady ?

Re: Ukryte przekazy w reklamach

04 maja 2017, 14:21

Na mnie takie lokowanie produktu nie działa, bardziej mnie śmieszy. Ale skoro firmy to stosują i płacą za to pieniądze, musi to być skuteczne.

Re: Ukryte przekazy w reklamach

04 maja 2017, 14:35

raff pisze:Na mnie takie lokowanie produktu nie działa, bardziej mnie śmieszy. Ale skoro firmy to stosują i płacą za to pieniądze, musi to być skuteczne.

To prawda. Chociaż szczerze mówiąc aż mnie dziw bierze, gdy np moja babcia kupuje jakiś tam określony rodzaj herbaty mówiąc, że np Ojciec Mateusz taką pije :D

Re: Ukryte przekazy w reklamach

04 maja 2017, 14:54

Karol pisze:Dobrze, że przynajmniej obecne prawo stanowi, aby przed i po audycji podawać info o lokowaniu.

Tylko co to tak naprawdę zmienia? Przecież i bez tej informacji wszyscy o lokowaniu wiedzą :)

Re: Ukryte przekazy w reklamach

04 maja 2017, 15:13

Maja Dąbrowska pisze:Myślę, iż już sie przeniosło. Rzeczywiscie rodzinka.pl jest przykładem lokowania produktu, ale również M.jak Miłość.
Zastanawiam się na ile osoby, które nie oglądają telewizji są wolne od ukrytych przekazów w reklamach ?

Ukryte przekazy w reklamch internetowych ? Ma ktoś jakieś przykłady ?

A ja się tylko zastanawiam nad pojęciem "ukryte przekazy" - przecież to nie żadne ukryte przekazy, gdy w co 2 scenie kamera przynajmniej kilka sekund pokazuje dany produkt, lub nagle jesteśmy świadkami mającej się nijak do ogólnego scenariusza sceny zachwalającej daną usługę...

Re: Ukryte przekazy w reklamach

04 maja 2017, 15:28

haauser pisze:Zawsze tak było i zawsze tak będzie. Jednak nie powinni oni manipulować ludźmi jest to trochę nie fair. Ale chyba wszyscy wiedzą, że to się nie zmieni i zawsze podświadomie będziemy manipulowani i zachęcani do zakupu jakiegoś produktu.

Teraz nachalna reklama jest na porządku dziennym. I cóż, chyba po prostu musimy się na nią uodpornić.

Re: Ukryte przekazy w reklamach

01 cze 2017, 12:00

To prawda. Teraz to jakaś masakra. Wiecznie nakłaniają do wyłączania adblocka (czy to prośbami czy wyłączaniem treści), w TV to reklamy filmem przerywają a ulicą nie przejdziesz (ani nie przejedziesz) bez zebrania sterty makulatury. Zgroza.

Re: Ukryte przekazy w reklamach

03 lip 2017, 11:15

Mnie strasznie irytuje to całe lokowanie produktów serialach. Nie można już spokojnie obejrzeć sobie ulubionego serialu. Nie wiem, jak jest w zagranicznych serialach, bo ich nie oglądam, ale w naszych polskich jest to poziom żenujący. Przykładem tego jest "Ojciec Mateusz" lub "Komisarz Alex". Oni nawet już nie próbują tego jakoś umiejętnie wpleść w scenariusz tylko jest to totalnie wyrwana z kontekstu osobna scena, w której aktorzy niezbyt umiejętnie odgrywają swoją rolę, promując przy tym kawę czy masło... Odechciewa się oglądać...

Re: Ukryte przekazy w reklamach

03 wrz 2017, 19:17

Asia pisze:Mnie strasznie irytuje to całe lokowanie produktów serialach. Nie można już spokojnie obejrzeć sobie ulubionego serialu. Nie wiem, jak jest w zagranicznych serialach, bo ich nie oglądam, ale w naszych polskich jest to poziom żenujący. Przykładem tego jest "Ojciec Mateusz" lub "Komisarz Alex". Oni nawet już nie próbują tego jakoś umiejętnie wpleść w scenariusz tylko jest to totalnie wyrwana z kontekstu osobna scena, w której aktorzy niezbyt umiejętnie odgrywają swoją rolę, promując przy tym kawę czy masło... Odechciewa się oglądać...

Biznes is biznes ... takich dożyliśmy czasów...
Odpowiedz