Witam, W związku, że jestem tu ,, nowa" witam Wszystkich. Mój temat dotyczy aplikacji sędziowskiej. Chciałam się dowiedzieć co myślicie na temat nowej aplikacji ? Czy rzeczywiście będzie lepsza ? czy może ktoś ma odmienne zdanie? jestem studentką prawa i niedługo bede musiała podjąc decyzje co dalej. Do tej pory myślałąm właśnie o aplikacji sędziowskiej, ale po ostatniej reformie mam pare wątpliwości. Czekam na info. Pozdrawiam cieplutko
hej. witam na forum powiem szczerze, że też mam podobne mysli tj nie wiem co w związku z aplikacją sedziowska. Jak czytałem na ten temat wydaje sie ze pomysl jest ok, bo aplikanci beda szkolic sie w Krakowie, pierwszy rok bedzie to aplikacja ogólna tj nie bedzie podziału między aplikantami na sedziów a prokuratorów, po zdaniu jej idzie sie dalej juz na specjalistyczna aplikacje.Pomysł wyglada ok, problem jest w sumie jeden, że taki aplikant musi sie liczyc z wyprowadzka do Krakowa....co napewno nie kazdemu sie usmiecha. a juz napewno nie komus kto mieszka kawałek od Krakowa...... hmmmm... pozdrawiam
Moja kolezanka poszła na aplikację sędziowka. Ma prawie 30 lat, a jeszcze na siebie nie zarabia i mieszka u mamy...Kiedy tu stać na nogi? Ale moze po aplikacji od razu dom sobie wybuduje?
Kasiu zastanaów się...jest tyle milszych zawodów dla kobiet!
Hubert, dlaczego uważasz że ten zawód nie jest dla kobiet? Często to własnie kobiety sprawdzają się najlepiej w takich zawodach! Jestem facetem, a to wiem:)
Przy takim zawodzie łatwo o pracę no i łatwo zarobić sporą sumkę. Wystarczy znać się na prawie.... fakt może na początku nie jest łatwo, egzaminy na pewno są strasznie trudne ale potem wszystko wynagrodzi wynagrodzenie:)
Odnośnie zawodu sędziego- uważam, że jest to bardzo dobra praca dla kobiety. Jeżeli chodzi o o mężczyzn- wybrałabym raczej jeden z wolnych zawodów prawniczych. A jeżeli chodzi o kursy przygotowujące- bardzo często to wyrzucenie pieniążków w błoto...