Co innego produkcja niezdrowej żywności, a co innego ta cała otoczka reklamowo-marketingowa, która nakłania klientów na kupowanie niezdrowej żywności. Tu kryje się kłamstwo. I to nie tylko dotyczy Fast Food typu McDonalds.
Inny przykład "serki Danonki". Pełnie wapnia! Super zdrowe! Tak głosi reklama. A rzeczywistości są pełne cukru, skrobi modyfikowanej i innej chemii.
Z zakazu palenia w miejscach publicznych przeszłyśmy do niezdrowej żywności.
Jeżeli chodzi o całą otoczkę marketingową - no na to się już nic nie poradzi. Biznes to biznes, a produkt trzeba sprzedać. Niestety żyjemy w zakłamanym świecie, ale po to mamy rozum, żeby mądrze dokonywać wyborów.
Powiem, że nieliczni mają rozum... Zdecydowana większość wierzy reklamom. Pracowałam 5 lat w marketingu i wiem z czym się to je, ale większość ludzi nie ma bladego pojęcia czym est ów biznes... Uważam, że musi być etyka w biznesie, której większość firm brakuje...albo... sankcje prawne.
Powiem, że nieliczni mają rozum... Zdecydowana większość wierzy reklamom. Pracowałam 5 lat w marketingu i wiem z czym się to je, ale większość ludzi nie ma bladego pojęcia czym est ów biznes... Uważam, że musi być etyka w biznesie, której większość firm brakuje...albo... sankcje prawne.
fakt co chwile jesteśmy robieni w bambuko. Wykorzystują naszą niewiedzę....my ślepo wierzymy reklamom. Pewnie nikgdy to się nie skończy...
Reklama powinna być, co więcej, powiem, że można ją nieco ubarwić. Ale musi jednak w większym stopniu zgadzać się z rzeczywistością, niż w mniejszym...
Reklamy pokazują tylko to, co może zachęcić do zakupu, wiadomo, że nikt nie pokaże w reklamie wad produktu. Dlatego najlepszym źródłem informacji o produktach jest opinia znajomych.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników