Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 05:44

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 25 lut 2010, 14:48 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 lut 2010, 18:10
Posty: 30
BullBit pisze:
Klienta nie można sobie całkiem wymodelować. Każdy wie, że gdy człowiek przyjdzie kupić telewizor to raczej nie wyjdzie z lodówką. Jednak można klienta nakierunkować na coś. Nie można mu bezprecedensowo wszystkiego wciskać.


Zgadza się, klient to też człowiek, tak samo jak my. Więc jeśli my się na coś nie zgadzamy, nie dajemy się namówić to dlaczego klient za sprawą modelowania ma nas posłuchać. Jeśli każdy klient dał się tak "mamotać" tosprzedawanie było by zbyt proste i chyba byłoby oszustwem?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 28 maja 2011, 20:22 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 maja 2011, 21:48
Posty: 42
Macie racje, nie można na siłę wypchać klientówi towaru... można ich nakierować, ale to oni decyduja czy potrzebują tego czy nie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 22 cze 2011, 21:05 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 cze 2011, 21:13
Posty: 29
Serwacz pisze:
Myślę że granica między manipulacją a modelowaniem wymagań klienta jest bardzo cienka, ale dopóki jest ona skuteczna i nie narusza praw i wolności konsumenta nie ma to znaczenia czy to manipulacja czy modelowanie wymagań


o tak, zgadzam sie z tobą. Puki klient kupuje to nie ma znaczenia czy jest to manipulacja czy modelowanie...Najważniejsze jest aby kupił, noa potem wrócił po co innego.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 22 wrz 2011, 09:12 
Offline
Doświadczony Forumowicz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 sie 2011, 19:15
Posty: 62
Najważniejsze jest aby robić to tak, aby klient sie skapnął się - to jest sztuka!!! Przyznam się, że nie potrafiłbym taki "omamić" klienta.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 29 wrz 2011, 09:38 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 29 wrz 2011, 09:08
Posty: 35
hehe to to już czysta psychologia, jak tu omotać klienta aby kupił to co my chcemy :D


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 26 lut 2012, 12:20 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:43
Posty: 15
Bardzo delikatny tytuł tego wątku,"modelowanie klienta" - można to też nazwać - wmawianie klientowi lub naciąganie go... jak kto woli.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 18 paź 2012, 11:16 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2012, 11:37
Posty: 408
Zapraszamy na szkolenie: Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta, Termin: od 2012.10.18 do 2012.10.19, Poznań.

Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.

Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik

Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.

Zapraszamy na naszą stronę: http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... oznan.html

_________________
pozdrawiam
Maja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 30 paź 2012, 17:06 
Jak zobaczyłem temat modelowanie wymagań klienta to od razu pomyślałem o manipulacji i wciskaniu tego czego akurat klient nie chce. To są typowe zagrywki socjotechniczne, których bym unikał.

Można klientowi doradzić, pomóc coś wybrać, ale manipulować nim? To piłowanie gałęzi na której się siedzi.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Modelowanie wymagań klienta.
PostZamieszczono: 13 lis 2012, 12:06 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2012, 11:37
Posty: 408
Warto podpowiadać klientowi, sugerować- ale nie wciskać towaru na siłę, gdyż klient to wyczuje i po prostu do nas nie przyjdzie. Czy mieliście kiedyś takie sytuacje, że jako klienci poczuliście się mało komfortowo w kontakcie z wymuszającym kupienie sprzedawcą?

Będąc w aptece pani magister namawiała mnie do kupna kropli do oczu w promocji. Nie były mi potrzebne. Odmówiłam. Wychodząc usłyszałam; ,,Ale mi Pani pomogła" !

_________________
pozdrawiam
Maja


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits