Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:20

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 11 gru 2010, 21:50 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:55
Posty: 242
Niestety każda firma chce jak najwięcej zarobić, także sprzedawca oprócz finalizowania transakcji przy kasie musi jeszcze tego klienta zachęcić do jak największych zakupów. Stąd ta nadgorliwość sprzedawcy, który atakuje klienta od wejścia.

_________________
Zostań fanem: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 09 sty 2011, 13:36 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 cze 2010, 19:53
Posty: 239
Dużo mozna by mówić o niekompetemcji pracowników sklepów. Najbardziej denerwuja mnie opowieści, których muszę wysłuchać stojąc przy kasie - mozna się wiele dowiedziec o życiu prywatnym pań sprzedających - tak plotkują. A jeszcze postawa - za karę, rozumiem, ze każdy może mieć gorszy dzień i różne problemy, ale dlaczego niektórzy sprzedawcy zachowują sie tak zawsze.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 09 sty 2011, 22:30 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:55
Posty: 242
Teraz już coraz rzadziej się spotyka sprzedawczynie, które plotkują przy kasie zamiast obsłużyć klienta. To jest obraz sprzedawczyń sprzed wielu lat.

_________________
Zostań fanem: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 10 sty 2011, 21:53 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:03
Posty: 47
Owszem, to obraz sprzed wielu lat, lecz nadal obowiązuje w większości sklepów. W szczególności w mniejszych sklepach z niezbyt dużym natężeniem ruchu. Wg tytułu tego forum powinno się przeprowadzać szkolenia każdej nowo zatrudnionej ekspedientki, tylko czy właścicielki takich sklepów również zechcą się szkolić ;)

_________________
http://www.leadership-center.pl/
Zarządzanie projektami


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 20 sty 2011, 16:54 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 sty 2011, 15:45
Posty: 21
No ale nie róbcie z ekspedientki jakiegoś tyrana...przecież ona też może porozmawiać chwilke lub odebrać telefon. Każdy z ans w pracy rozmawia z drugim pracownikiem, telefonuje itd. Mamy do tego prawo. Ważne aby nie było to za często.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 31 sty 2011, 20:35 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 maja 2010, 16:20
Posty: 34
Tutaj chodzi o pewne sytacje gdzie sprzedawca centralnie olewa klienta. W sumie mi to na rękę by było (nie lubię nachalności) ale jesli porposiłabym o pomoc to liczę, że ją otrzymam.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 25 lut 2011, 23:27 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 10 lut 2011, 15:40
Posty: 38
Nie mógłbym pracować w sklepie... jest tyle róznych typów ludzi, że zwariowałbym gdyby któryś z rzedu marudziłby godzinę.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 27 lut 2011, 21:44 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2011, 18:42
Posty: 28
Nigdy nie lubiałam jak sprzedawca koniecznie chciał mi coś "wepchnąć". Wole sama oglądać towar


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 02 mar 2011, 16:24 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:55
Posty: 242
Niestety, taka rola sprzedawcy, żeby jak najwięcej "wcisnąć" klientowi.

_________________
Zostań fanem: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 04 mar 2011, 22:15 
Offline
Aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 lut 2010, 18:07
Posty: 45
Tak jest, ale mogliby to robić w taki sposób abyśmy tego nie czuli, że chcą nam coś wepchnać... może są jakieś szkolenie, które pomoga im własnie tak sprzedawać?


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits