Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:53

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 24 lut 2012, 21:44 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 lut 2012, 20:20
Posty: 37
A co myslicie o sprzedawczyniach, które czytają gazety, roziwżaują krzyzówki i nic nie pytają... dopiero jak podchodizmy to wstaną i nas skasują.
Jest kilka takich sprzedawóc, zazwyczaj w sklepikach małych. Moim zdaniem traca na tym.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 26 lut 2012, 11:59 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:43
Posty: 15
Ja tam nie mam nic przeciwko takim paniom, nudzi im sie wiec czytaja. Gby miały dużo klientów na pewno by tak nie robiły tylko doradzały.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 15 mar 2012, 22:24 
Dokładnie, nie ma nic gorszego niż napastliwa ekspedientka, która już od progu biega za klientka i co chwilę pyta czy jednak w czymś pomóc....Chociaż jest taki jeden sklep z biżuteria (sieciowy), w którym pani mierzą klienta od wejścia i oceniają czy go na coś stać czy nie, jeśli się je prosi o pomoc, robią to z wielką łaską...beznadziejnie wspominam każdą wizytę w tym sklepie....


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 03 kwie 2012, 15:41 
Kiedyś byłem w banku - strój taki sobie.
Chciałem kupić obligacje skarbowe za kilka tysięcy.
Na to pani ... a ma pan tyle? Normalnie mnie zamurowało, skoro chcę kupić to chyba mam?
Po chwili zastanowienia przywaliłem, nie nie mam pożyczy mi pani.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 11 maja 2012, 07:22 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 kwie 2012, 22:09
Posty: 22
Ja lubię, kiedy obsługa jest miła i pyta czy pomóc

_________________
www.veraco.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 14 maja 2012, 15:08 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2012, 11:37
Posty: 408
Myślę, iż warto pamiętać o tym, że człowiek po drugiej stronie lady (ekspedientka) to osoba, która działa według procedur. Nie zawsze są one tak sporządzone, aby ułatwić ludziom pracę. Często służą kontroli. Ludzie w galeriach handlowych pracują po 13 godzin, często na umowę zlecenie. Bywa tak, że nie mają możliwości odpocząć, zjeść posiłek. Zawsze mam z tyłu głowy, że mój ogląd sytuacji może być inny- zwłaszcza po drugiej stronie lady. Dlatego jako klient bywam uprzejma i wyrozumiała.

_________________
pozdrawiam
Maja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 03 sie 2012, 13:31 
zgadzam się. Klienci oczekują coraz lepszej obsługi przy zakupie za jak najniższą cenę, jasne że jest to niemożliwe.
Jak się mylę to proszę o przykłady gdzie tak jest.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 08 sie 2012, 13:33 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2012, 11:37
Posty: 408
Niestety, tak jest :-( Wystarczy odwiedzić najbliższą galerię handlową. Zdecydowanie wolę poczekać,gdy widzę, iż ekspedientka nie wyrabia i jest jej ciężko. Z drugiej strony- ekspedientki muszą ,,wyrobić" określoną liczbę klientów- więc, gdy pracuje szybko wyrabia normę, a gdy powoli- to nie zarabia.

Czy słyszeliście o czujnikach, które liczą wejścia klientów do sklepu?

_________________
pozdrawiam
Maja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 09 sie 2012, 16:59 
Pracowałam swego czasu w sieciówce w galerii handlowej z takim licznikiem. Co godzinę liczyło się na ich podstawie chyba z 5 wskaźników m.in. klienci którzy coś kupili w stosunku do tych którzy weszli do sklepu, średnia ilosc rzeczy na paragonie, średnia ilość paragonów. Generalnie wszystko zależy od polityki firmy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 17 sie 2012, 09:19 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 sie 2012, 08:15
Posty: 8
Często firmy szkolą pracowników tak, żeby od wejścia atakowali klientów. To jest jakaś masakra, wchodzisz do sklepu w galerii handlowej, jeszcze do końca nie wiesz gdzie jesteś, a już ci się pytają po co przybywasz i czy czegoś konkretnego szukasz :evil: Z drugiej strony, jeśli faktycznie wchodzę do sklepu, a ekspedientki ani razu do mnie nie podchodzą tylko mierzą mnie wzrokiem to też dostaję szału. Czasem nie wszystko jest wystawione, brakuje rozmiarów, a ja muszę iść się prosić, bo panie nie raczą do mnie podejść...


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits