wiem o czym mówisz wchodzę do sklepu z butami od razu dzień dobry w czym mogę pomóc, ja mam taką metodę że nic nie odpowiadam jak sympatyczna Pani to uśmiechnę się lub mrugnę. najbardziej nie lubię jak w sklepie nie ma muzyki tylko cisza i 0 ludzi to od razu wychodzę z takiego sklepu.
Dokładnie! Muzyka robi dużo sztucznego szumu, od razu się człowiek czuje pewniej. Z drugiej strony trzeba brać pod uwagę nieszczęsne ekspedientki - one też mają jakieś tam rzeczy do wyrobienia i zapewniam Cię, że męczą się bardziej niż Ty. Dlatego trzeba być miłym to i one nie będą zawracać gitary tylko Ci normalnie pomogą.
Często firmy szkolą pracowników tak, żeby od wejścia atakowali klientów. To jest jakaś masakra, wchodzisz do sklepu w galerii handlowej, jeszcze do końca nie wiesz gdzie jesteś, a już ci się pytają po co przybywasz i czy czegoś konkretnego szukasz Z drugiej strony, jeśli faktycznie wchodzę do sklepu, a ekspedientki ani razu do mnie nie podchodzą tylko mierzą mnie wzrokiem to też dostaję szału. Czasem nie wszystko jest wystawione, brakuje rozmiarów, a ja muszę iść się prosić, bo panie nie raczą do mnie podejść...
Życzę ci w takim razie chociaż jednego dnia popracowania w takim sklepie. Myślisz, że te ekspedientki tak z własnej woli do ciebie podchodzą? Po prostu takie sa ich obowiązki. Jak pracowałam w sklepie to dostawałam ochrzan za niepowiedzenie "dzień dobry" każdemu klientowi. Z roboty się wylatuje za brak obsługi klienta jeśli taka jest polityka sklepu. I tak ci źle i tak niedobrze- w supermarketach sie ubieraj- tam nikt cię nie będzie napastował.
Zapraszamy na szkolenie: Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta, Termin: od 2012.10.18 do 2012.10.19, Poznań.
Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.
Do sprzedaży trzeba mieć chęci przede wszystkim, umiejętności w tej kwestii można nabyć. Należy pamiętać , że Klient jest człowiekiem i jak każdy z nas lubi czuć się wyjątkowo traktowany. I to od sprzedawcy zależy wiele. Każdy z nas lubi wejść do sklepu gdzie pieczywo podaje uśmiechnięta Pani, bez pretensji do życia. Nawet zwykłe ‘dzień dobry’ powiedziane z odrobiną serdeczności potrafi poprawić nastrój i zjednać sobie Klienta, który zawsze wróci do sklepu, w którym jest miła obsługa, niezależnie od branży. Jak w każdym zawodzie warto podnosić kwalifikacje. Jestem z Krakowa i polecę Wam szkolenia w Inspire. To o czym pisałam powyżej i wiele innych ciekawostek dowiedziałam się właśnie tam na szkoleniu z psychologii nowoczesnej sprzedaży. Wiele dowiedziałam się o sprzedaży perswazyjnej (nie mylić z manipulacją), sprawnej komunikacji i mowie ciała Klienta. Pracuję w ekskluzywnym salonie z zegarkami i na szkolenie wysłał mnie szef. Na początku byłam zła, ale wiele się nauczyłam i trochę zmieniłam podejście do szkoleń Pozdro!
Właśnie takiego szkolenia poszukuje tylko czy ktoś z was już na nim był, interesują mnie szkolenia z naciskiem na praktykę. czekam na propozycję, może być relacja na yt.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników