Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest pt lip 20, 2018 4:19 pm

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: czw gru 01, 2016 1:59 pm 
Offline
Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: sob lip 30, 2016 1:01 pm
Posty: 99
Małgorzata L. pisze:
skuteczny sprzedawca powinien podążać z klientem być wyczulonym na jego potrzeby ale nie nachalnym jak w niektórych sklepach ma to miejsce. Nieraz nie można się spokojnie rozejrzeć.

To prawda. Zastanawiam się tylko czy to faktycznie chęć wykazania się sprzedawców, czy mają taki odgórny prikaz.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: czw lis 16, 2017 12:34 pm 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn wrz 25, 2017 10:52 am
Posty: 3
Uważam, że jednymi z najważniejszych szkoleń są szkolenia z obsługi klienta. Czasami jak dzwonię na infolinie to za przeproszeniem szlag mnie trafia jak rozmawiam z gościem przez telefon a on zamiast mi odpowiedzieć na moje pytanie mówi mi tak albo nie i koniec. ŻENADA. Dlatego uważam, że każda osoba mająca kontakt z klientem zanim do tego kontaktu dojdzie powinna uczestniczyć w szkoleniu z obsługi klienta. To jest w interesie firmy, ponieważ taka niewyszkolona osoba zamiast zachęcić klienta np: do podpisania umowy od samego początku go zniechęca.

Bardzo dobre szkolenia z obsługi klienta są organizowane przez firmę Maciołek&Wspólnicy. Osoby, które pracują w dziale obsługi klienta powinny odbyć takie szkolenia: https://szkoleniamaciolek.com/szkolenie-obsluga-klienta/


Ostatnio zmieniony pt maja 11, 2018 10:18 am przez MagdaA, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: pt mar 30, 2018 6:58 am 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: pt mar 30, 2018 6:47 am
Posty: 1
MagdaA pisze:
Uważam, że jednymi z najważniejszych szkoleń są szkolenia z obsługi klienta. Czasami jak dzwonię na infolinie to za przeproszeniem szlag mnie trafia jak rozmawiam z gościem przez telefon a on zamiast mi odpowiedzieć na moje pytanie mówi mi tak albo nie i koniec. ŻENADA. Dlatego uważam, że każda osoba mająca kontakt z klientem zanim do tego kontaktu dojdzie powinna uczestniczyć w szkoleniu z obsługi klienta. To jest w interesie firmy, ponieważ taka niewyszkolona osoba zamiast zachęcić klienta np: do podpisania umowy od samego początku go zniechęca.


To prawda, często się zdarza, że osoby pracujące na infolinii nie są zbyt miłe i poprzez to od razu zrażają klienta do podpisania np:umowy. Również sprzedawcy oraz wszystkie osoby mające styczność z klientem powinny zostać wyszkolone z zakresu obsługi klienta. Na takim szkoleniu nauczą się jak zyskać sympatie klienta, jak z nim rozmawiać itp. Powszechnie jest wiadomo, że zadowolony klient to również zadowolony sprzedawca.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta.
PostZamieszczono: wt lip 17, 2018 12:09 pm 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt lip 17, 2018 12:04 pm
Posty: 1
4d3k pisze:
MagdaA pisze:
Uważam, że jednymi z najważniejszych szkoleń są szkolenia z obsługi klienta. Czasami jak dzwonię na infolinie to za przeproszeniem szlag mnie trafia jak rozmawiam z gościem przez telefon a on zamiast mi odpowiedzieć na moje pytanie mówi mi tak albo nie i koniec. ŻENADA. Dlatego uważam, że każda osoba mająca kontakt z klientem zanim do tego kontaktu dojdzie powinna uczestniczyć w szkoleniu z obsługi klienta. To jest w interesie firmy, ponieważ taka niewyszkolona osoba zamiast zachęcić klienta np: do podpisania umowy od samego początku go zniechęca.


To prawda, często się zdarza, że osoby pracujące na infolinii nie są zbyt miłe i poprzez to od razu zrażają klienta do podpisania np:umowy. Również sprzedawcy oraz wszystkie osoby mające styczność z klientem powinny zostać wyszkolone z zakresu obsługi klienta. Na takim szkoleniu nauczą się jak zyskać sympatie klienta, jak z nim rozmawiać itp. Powszechnie jest wiadomo, że zadowolony klient to również zadowolony sprzedawca.


Dzień dobry,
wychodząc na przeciw państwa zażaleniom zdecydowaliśmy się założyć firmę szkoleniową. Szkolimy między innymi z obsługi klienta, ponieważ wiemy jak wielu nieprzystosowanych do zawodu pracowników siedzi np za słuchawką telefonu.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:
https://intellect-group.pl/szkolenia-sprzedazowe/obsluga-klienta/
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

pozdrawiamy,
Intellect Group


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits