skuteczny sprzedawca powinien podążać z klientem być wyczulonym na jego potrzeby ale nie nachalnym jak w niektórych sklepach ma to miejsce. Nieraz nie można się spokojnie rozejrzeć.
To prawda. Zastanawiam się tylko czy to faktycznie chęć wykazania się sprzedawców, czy mają taki odgórny prikaz.
Uważam, że jednymi z najważniejszych szkoleń są szkolenia z obsługi klienta. Czasami jak dzwonię na infolinie to za przeproszeniem szlag mnie trafia jak rozmawiam z gościem przez telefon a on zamiast mi odpowiedzieć na moje pytanie mówi mi tak albo nie i koniec. ŻENADA. Dlatego uważam, że każda osoba mająca kontakt z klientem zanim do tego kontaktu dojdzie powinna uczestniczyć w szkoleniu z obsługi klienta. To jest w interesie firmy, ponieważ taka niewyszkolona osoba zamiast zachęcić klienta np: do podpisania umowy od samego początku go zniechęca.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2018, 12:18 przez MagdaA, łącznie zmieniany 1 raz
Uważam, że jednymi z najważniejszych szkoleń są szkolenia z obsługi klienta. Czasami jak dzwonię na infolinie to za przeproszeniem szlag mnie trafia jak rozmawiam z gościem przez telefon a on zamiast mi odpowiedzieć na moje pytanie mówi mi tak albo nie i koniec. ŻENADA. Dlatego uważam, że każda osoba mająca kontakt z klientem zanim do tego kontaktu dojdzie powinna uczestniczyć w szkoleniu z obsługi klienta. To jest w interesie firmy, ponieważ taka niewyszkolona osoba zamiast zachęcić klienta np: do podpisania umowy od samego początku go zniechęca.
To prawda, często się zdarza, że osoby pracujące na infolinii nie są zbyt miłe i poprzez to od razu zrażają klienta do podpisania np:umowy. Również sprzedawcy oraz wszystkie osoby mające styczność z klientem powinny zostać wyszkolone z zakresu obsługi klienta. Na takim szkoleniu nauczą się jak zyskać sympatie klienta, jak z nim rozmawiać itp. Powszechnie jest wiadomo, że zadowolony klient to również zadowolony sprzedawca.
Jesteśmy firmą szkoleniową, która oferuje szereg różnych szkoleń i jednym z takich szkoleń jest szkolenie sprzedażowe Sprzedaż - Lubię To. Zaprosimy cię do udziału w symulatorze. Doświadczysz sytuacji, z którymi spotykasz się lub spotykają się inni w sprzedaży. Jeżeli chcesz się sprawdzić i potrenować nowe sposoby sprzedaży, po to, aby następnie wykorzystać je podczas realnych rozmów z klientami, zapraszam do zapoznania się z naszą stroną https://newplayers.pl/szkolenia-otwarte ... e-otwarte/
W firmie, w której pracuje szkolenia sprzedażowe i z zakresu obsługi klienta przeprowadziła nam firma zewnętrzna circiunus.pl. Szkolenie było solidną dawką wiedzy połączoną z częścią praktyczną. Cały zespół został wyszkolony, teraz czekamy na efekty
Jeżeli podejmujemy temat skuteczna sprzedaż i obsługa klienta, to ja piszę wielkimi literami SIEĆ INTERNET. Jest tylko i wyłącznie jeden, ale za to bardzo ważny powód. Nieograniczony zasięg i ogromne możliwości dla osoby oferującej jakiekolwiek usługi czy produkty. I tutaj wchodzimy na temat prowadzenia działalności sprzedażowej w mniej tradycyjnym sensie, to znaczy poprzez sklep internetowy. Sam noszę się od jakiegoś czasu z pomysłem rozpoczęcia właśnie takiej aktywności i szukam informacji na ten temat w wielu źródłach. Jest kilka ważnych kwestii, które z pewnością interesują każdego, kto jest w temacie. Jak założyć taki sklep, co zrobić żeby przyciągnąć i utrzymać klientów i żeby nasza strona była na prawdę widoczna w sieci? Jeżeli jeszcze nie korzystaliście, polecam tutaj stronkę https://reddystore.pl/
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników