Forum-Szkolenia
Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
01 gru 2016, 15:59
Małgorzata L. pisze:skuteczny sprzedawca powinien podążać z klientem być wyczulonym na jego potrzeby ale nie nachalnym jak w niektórych sklepach ma to miejsce. Nieraz nie można się spokojnie rozejrzeć.
16 lis 2017, 14:34
30 mar 2018, 08:58
MagdaA pisze:Uważam, że jednymi z najważniejszych szkoleń są szkolenia z obsługi klienta. Czasami jak dzwonię na infolinie to za przeproszeniem szlag mnie trafia jak rozmawiam z gościem przez telefon a on zamiast mi odpowiedzieć na moje pytanie mówi mi tak albo nie i koniec. ŻENADA. Dlatego uważam, że każda osoba mająca kontakt z klientem zanim do tego kontaktu dojdzie powinna uczestniczyć w szkoleniu z obsługi klienta. To jest w interesie firmy, ponieważ taka niewyszkolona osoba zamiast zachęcić klienta np: do podpisania umowy od samego początku go zniechęca.
02 wrz 2019, 14:14
13 lis 2019, 13:03
18 kwie 2021, 15:41