Telemarketing to jedna z najcięższych prac biurowych. Ciągłe gadanie przez słuchawki z mikrofonem może naprawdę wymęczyć. Chyba to praca lepsza dla kobiet, niż mężczyzn, bo wiele babeczek jest gadatliwych z natury, więc codzienne gadanie z klientami mogą nawet potraktować jako pracę całkiem przyjemną.
Telemarketing to jedna z najcięższych prac biurowych. Ciągłe gadanie przez słuchawki z mikrofonem może naprawdę wymęczyć. Chyba to praca lepsza dla kobiet, niż mężczyzn, bo wiele babeczek jest gadatliwych z natury, więc codzienne gadanie z klientami mogą nawet potraktować jako pracę całkiem przyjemną.
Hehe, sam wiem z własnego doświadczenia, że po jednym dniu takiej nudnej pracy bardzo bym się zdenerwował na ludzi którzy nie chcieli by przyjąc mojej oferty do takiej pracy trzeba być bardzo cierpliwym.
Książka może być dodatkiem do szkolenia, polecam: "Skuteczne techniki telemarketingu" - Ellen Bendremer lub " Telemarketing. Instruktaż skutecznej sprzedaży" -Koziar Andrzej. Jednak uważam, iż zajęcia praktyczne z telemarketingu są lepsze i skuteczniejsze od każdej książki.
Wsparcie w literaturze oceniłbym na 10% sukcesu (max!). Szkolenie jak najbardziej, ale ze zdecydowaną przewagą ćwiczeń: praca z trudnym klientem, tembr głosu, dobór sformułowań do przedmiotu rozmowy i ...pory dnia itd. Po za tym każdej osobie pracujacej w telemarktingu bardzo przydają się umiejetnosci z zakresu technik samorelaksacji, a ich szefom - motywacji. Mało jest zawodów w których jest się tak narażonym na "wypalenie".
UU techniki z samorelaksacji? To chyba przyda sę każdemu. A co do literatury, to myslę, że w połączeniu ze szkoleniem poznamy cała wiedzę na temat telemarketingu. Oczywiście praktyczne zajęcia też są ważne.
[quote="Darkoss"]UU techniki z samorelaksacji? To chyba przyda sę każdemu.
a propos, faktycznie ostatnio ten moduł jest wybierany coraz częściej przez naszych klientów. Dla sprzedawców, rekruterów, a nawet konstruktorów odzieży korporacyjnej zajmujących się tzw. przymiarkami u klientów.
Telemarketing dzieli się na: wychodzący i przychodzący. aktywny (in-bound) / reaktywny (out-bound) wewnętrzny / zewnętrzny instytucjonalny / indywidualny. Umożliwia on:udzielanie informacji (infolinie), sprzedaż,przyjmowanie zamówień, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie badań rynkowych, umawianie spotkań.
Tyle znalazłam w internecie na ten temat. Wydaje mi sie, że jest to coraz bardziej popularna forma sprzedania czegoś...coraz więcej ludzi ma tel.komórkowe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników