Czy zna ktoś może literaturę dotyczącą profesjonalnej obsługi klienta ? Czyli co jest najważniejsze, jakie techniki sprzedaży są najskuteczniejsze itp..
Wybierz się na jakieś szkolenie. Jak za daleko to powiedz sobie "podróż dobrze mi zrobi,a szkolenie mi się przyda". Nie siedź w domu tylko uczęszczaj w szkoleniach. Jesteś pracownikiem jakiejś infolinii? Sprzedaż telefoniczna jest na topie, więc serio bierz du... w korki i zaiwjaj na jakieś szkolenie.
Literatura dobra na wszystko. Nudę zabije, czas umili a wiedzę poszerzy. Szukam także coś na temat z telemarketingu. Nowa wiedza by się przydała na dość sensowne tematy.
Jeżeli chodzi o telemarketing to wolałbym coś praktycznego niżeli teoretycznego. Książki na ten temat to przynudzanie i nic ciekawego. Szkolenia jak najbardziej tak, ale nie gadanie regułek tylko ćwiczenia praktyczne.
Nie wyobrażam sobie szkolenia z telemarketingu z książką najlepsze scenki i to z osobami obytym w zakresie prac które chcesz przeprowadzać jedyne rozsądne wyjście a książka dobra do pociągu (przynajmniej jeżeli chodzi o ten temat).
Nawet jak na podróże naszymi polskimi kolejami to za nudna, a polskie koleje nie słynną z niczego dobrego. Telemarketing też wielką bzdurą, ponieważ kumpela pisała podanie do pracy, a gdy dowiedziała się o warunkach wynagrodzenia to żal.pl Płacili za pozyskiwanych klientów, jeżeli nie pozyskałeś to zero kasy. Zapomnij.
z drugiej strony yerfly czego się spodziewać, ze zatrudnią kogoś od siedzenia 8 godzin przy telefonie i niezależnie od wyników będą mu płacić? Jakoś trzeba pracownika zmobilizować do pracy. Moja znajoma pracuje w telemarketingu 3 lata i nie narzeka. Ale trzeba się starać samo nie przyjdzie.
Najczęściej firmy zajmujące się telemarketingiem same wysyłają swoich pracowników na szkolenia, ale trzeba trafić na naprawdę fajną firmę. ENIRO i PKT zdecydowanie nie polecam.
A ja mam offtop zupełnie z innej beczki. Co to jest telemarketing, ponieważ nigdy się z nim nie spotkałem? Czy jest to dzwonienie do ludzi i namawianie ich do czegoś??
Telemarketing jest to nie tylko szukanie potencjalnego klienta i namawianie go na kupno naszego produktu, lecz również obejmuje obsługę już pozyskanego obecnego klienta, np. w zakresie załatwienia reklamacji, czy zmiany warunków umowy. Wiele dużych firm prowadzą własne "call-center".
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników