20 sie 2011, 17:24
No ok masz rację.
Ja odam do twojej listy to,
iz nie lubie kiedy sprzedawca niby przypadkiem wyda mi 20gr zamiast 50gr...
niby pomysła, ale często wyczuwam że to jest takie oszukiwanie, że może nie zauważe i sprzedawca bedize miał dla siebie 30gr więcej.
22 sie 2011, 09:02
Marek pisze:iz nie lubie kiedy sprzedawca niby przypadkiem wyda mi 20gr zamiast 50gr...
niby pomysła, ale często wyczuwam że to jest takie oszukiwanie, że może nie zauważe i sprzedawca bedize miał dla siebie 30gr więcej.
Na co, na "napiwek"?
W niektórych sklepach (przynajmniej tam, gdzie sprzedają ubrania) jest taka zasada, że nie może być w kasie ani mniej (oczywiste), ani więcej, niż wychodzi saldo na koniec dnia.
25 sie 2011, 19:57
Hmmm czasami miałem taką sytuacje, że sprzedawca wydał mi za mało, ale zwróciłem uwagę on mnie przeprosił i dał dobrze. Nigdy nie pomyślałem że zrobił to celowo.......
31 sie 2011, 08:38
Klient który w dany dzień jest trudny do obsłużenia, następnego dnia może być "normaln". Nie macie czasami takiego dnia, że chodzicie źli na wszystkich... i to widać, nawet podczas zakupów.
19 wrz 2011, 22:20
A nie pomysleliście o tym, że każdy może mieć zły dzien? Tak jak mówi pkolega niżej... czasami sami wyżywamy się na innych, bo potem nam lepiej. Tak samo może być w sklepie, obrywa sprzedawca.
22 wrz 2011, 09:19
Czepiacie się sprzedawców, przecież to taki sam człowiek. Jeśli sprzedawca się pomyli w wydawaniu to już oszust?? Każdy ma prawo się pomylić!
29 wrz 2011, 09:32
Klient jak klient, trzeba go obsłużyc i już. Nie musimy z nim rozmwiać po prostu skasować towar, pokazać jak coś chce i już. Po co psuć sobie nerwy przez niego.
02 kwie 2013, 19:08
Czy mieliście trudną sytuację z klientem, którą trudno było opanować ?
01 lut 2019, 10:44
Podobno nie ma trudnych klientów, są tylko tacy, którzy nie wiedzą czego chcą.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.