Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 06 lip 2022, 07:11

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Trudni klienci
PostZamieszczono: 29 wrz 2010, 11:18 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:55
Posty: 242
Co myślicie o szkoleniu z zakresu radzenia sobie z trudnymi klientami?

_________________
Zostań fanem: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 29 wrz 2010, 14:27 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 02 lip 2010, 11:29
Posty: 37
Pomysł dobry, ponieważ coraz częsciej spotykamy się z klientami, do któych nie wiem jak podejść. Wiadomo, że są różne typy klientów, tylko jak je rozpoznać jak wtedy do nich zagadać, jak coś im sprzedać. Dlatego dobre jest takie szkolenie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 05 paź 2010, 08:23 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:55
Posty: 242
Najgorsi klienci to tzw. krzykacze, którzy myślą, że krzykiem załatwią wszystko. Dlatego uważam, że na takim szkoleniu powinni uczyć, jak z takim klientem rozmawiać i jak do niego podejść, aby taki klient nie uważał już, że jak podniesie głos to mu wszystko wolno.

_________________
Zostań fanem: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 05 paź 2010, 12:01 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:31
Posty: 403
Agnieszka_ pisze:
Najgorsi klienci to tzw. krzykacze, którzy myślą, że krzykiem załatwią wszystko. Dlatego uważam, że na takim szkoleniu powinni uczyć, jak z takim klientem rozmawiać i jak do niego podejść, aby taki klient nie uważał już, że jak podniesie głos to mu wszystko wolno.


Tych krzykaczy również należy uczyć grzeczności. ;) . Czasem sprzedawca jest niczemu winny, a trafi na takie "ziółko", że ojoj ;) . Myślę, że każdy powinien chociaż raz w życiu przepracować w sklepie, aby poznać jak to jest. 10 temu tuż po skończeniu liceum miałam tę przyjemność i zupełnie inne mam podejście do sprzedawców. Szanuję ich, często szykuję im drobne, bo wiem, że niełatwa to praca ;)

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 13 paź 2010, 14:02 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 08 paź 2010, 17:45
Posty: 20
Trudnym klientem może okazać się każdy jeśli jesteś np. nieodpowiednio ubrany.
Oczywiście jeśli chodzi o sprzedaż bezpośrednią ;)
Wówczas zostają Ci bardzo silne argumenty słowne, by przekonać klienta do swojej usługi.

_________________
http://www.leadership-center.pl
Szkolenia z zarządzania projektami.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 18 paź 2010, 15:15 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:47
Posty: 26
Są też tacy klienci, którzy uważają, że wiedzą lepiej...mimo tego, że tak nie jest najlepiej dać za wygraną i pozwolić tak myśleć. Tylko najgorsze jest to, jak taki klient przyjdzie potem i powie, że coś źle mu sprzedalismy!


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 21 paź 2010, 17:49 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 08 paź 2010, 17:45
Posty: 20
Klient zawsze ma racje, jeśli sprzedajesz swój produkt powinieneś o tym wiedzieć :)
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach jak również z trudnymi klientami jest umiejętnością, którą można nabyć na szkoleniach.

_________________
http://www.leadership-center.pl
Szkolenia z zarządzania projektami.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 20 sty 2011, 14:14 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 sty 2011, 14:09
Posty: 2
Agnieszka_ pisze:
Co myślicie o szkoleniu z zakresu radzenia sobie z trudnymi klientami?


Uważam, że szkolenie z tej tematyki jest bardzo dobrym pomysłem. Wiedza i umiejętności zdobyte na takim szkoleniu bez wątpienia będzie można odnieść do życia zawodowego, jak i prywatnego.
Zachęcam do udział w szkoleniach z cykl "PROFESJONALNY HANDLOWIEC":
http://www.etl.com.pl/?pg=aktualnosci&zoom=38#tresc

POZDRAWIAM :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 20 sty 2011, 16:51 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 sty 2011, 15:45
Posty: 21
Chyba najlepiej takiego trudnego klienta "olać" i niech sam decyduje czy chce coś kupić czy nie? Zgadza sie, dobrze myslę?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Trudni klienci
PostZamieszczono: 20 sty 2011, 23:17 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:55
Posty: 242
No właśnie żadnego klienta nie można olać, nawet takiego trudnego...Najgorzej jak ten trudny okaże się tajemniczym klientem...:/

_________________
Zostań fanem: http://www.facebook.com/Szkolenia.AVENHANSEN


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits