heh. W teorii to każdy powinien to wiedzieć, ale od teorii do praktyki czasami długa droga, ale na szczęście czasami, a nie nagminnie. Oczywiście, że na takim szkoleniu zachowanie i relacje z osobami kontaktującymi się z firmą (klienci, partnerzy, podwykonawcy, pracownicy itd) jest elementem, a nie jedynym poruszanym tematem. Sekretarka to przecież nie tylko odbieraczka telefonów, poczty i zaparzaczka do kawy:P
Sekretarka to wizytówka firmy, zaparzanie herbaty to przeszłość. Teraz taka osoba musi umieć rozmawiać, obsługiwać klienta, komputer i inne urządzenia biurowe. Sekretarka powinna być dobrze zorganizowana, bałagan na biurku jest ostatnią rzeczą, która powinna tam być.
Ja słyszałam, że http://www.mayagency.com.pl/mindmapping.html organizuje trening umiejętności zawodowych dla asystentek i sekretarek. Szkolenie ma m.in. na celu utrwalenie pewności siebie i zdobyciu praktycznej asertywności i sposobu jej użycia w pracy. Myślę, że jest to niezwykle ważne ponieważ nadal bardzo wielu pracownikom brakuje takiej wiary we własne umiejętności.
ba takie umiejętności przydadzą się w życiu codizennym nawet:) warto pójść na ten kurs
Uważąm, że taka nowoczesna asystentka powinna być oczytana, musi potrafić umieć rozmwiać, "rzucić" jakimś tematem aby rozładować atmosefere, a czasami nawet powinna powiedzieć śmieszny kawał. Już nie mówię o znajomości języka i obsługi komputera, to już podstawa.
Tego rpdzaju szkolenie są bardzo wazne, aby przełamać ten nie znośny dla asystentek stereotyp pani od parzenia kawy, łączenia rozmów i ładnego "bycia"!
Zgadza się dlatego warto też dla osoby ubiegającej się o pracę jako Asystentka lub sekretarka iść na szkolenie. Na pewno uporządkuje się w jakiś sposób wiedzę i zdobędzie certyfikat, który na pewno będzie dodatkowym atutem dla pracodawcy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników