Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 10:24

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 17 paź 2009, 17:52 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:42
Posty: 8
Trzeba umieć trafić do osoby która do nas przyjdzie, oraz być dla niej cierpliwym. Z jednej strony wszystko łagodnie wytłumaczyć, a z kolei podsunąć nasz produkt :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 26 paź 2009, 12:55 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 19 maja 2009, 22:01
Posty: 27
Ogólnie może nie podsuwać produkt, lecz przekonać klienta, że nasz produkt:
1. Jest mu potrzebny, a wręcz niezbędny
2. Jest najlepszy wśród konkurencji
a przy tym umieć radzić sobie z humorami i niezdecydowaniem klienta.
Jak widać nie jest to proste... :D


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 14 gru 2009, 00:29 
Offline
Bardzo aktywny
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 09 mar 2009, 23:55
Posty: 59
Greg pisze:
Ooo... widzę ciekawa dyskusja. Zgadzam się z Maćkiem, dużo lepiej pracuje się ludźmi pozytywnie nastawionymi do swojej pracy.


Nastawienie jest bardzo ważne. Google jako najlepszy pracodawca na świecie daje temu przykład. Na filmach które można znaleźć na youtube da się odczuć że pracownicy są zadowoleni ze swojej pracy oraz pozytywnie nastawieni. Bycie socjalnym to także bardzo ważna cecha podczas pracowania nad projektami.

Wracając do kwestii owego szkolenia. Uczestnicy nie byli zadowoleni i wyniki ankiety można przedstawić szefowstu które drugi raz się zastanowi nad wprowadzeniem zmian. Uczestnicy powinni być poinformowani o przyczynie zmian oraz na czyją prośbę zostały wprowadzone - ochrona dobrego imienia firmy szkoleniowej.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 18 gru 2009, 00:24 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 18 gru 2009, 00:17
Posty: 11
Nastawienie i pewność siebie to dwie bardzo ważne cechy, ale dobre przygotowanie z tematu jest jeszcze ważniejsze. Nikt nie będzie chciał nas słuchać, jeśli będziemy dukać i zbyt długo szukać w swojej głowie odpowiednich słów, bądź wiadomości.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 18 gru 2009, 12:10 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 16 gru 2009, 13:26
Posty: 17
Bardzo fajnie w swojej książce pt: "Jak przetrwać i odnieść sukces w Biznesie" Frank Bettger napisał odnośnie tego co pomoże nam w tytułowym odniesieniu sukcesu,

"Każdego ranka stań mocno na nogach i z całą mocą i całym entuzjazmem, na jaki tylko Cię stać powtarzaj:

Zmuszę się, by działać z entuzjazmem i będę entuzjastyczny!"

Proponuje spróbować trzymać się tej zasady a efekty same przyjdą :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 21 gru 2009, 19:58 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 14 gru 2009, 00:12
Posty: 37
Tommy pisze:
"Każdego ranka stań mocno na nogach i z całą mocą i całym entuzjazmem, na jaki tylko Cię stać powtarzaj:
Zmuszę się, by działać z entuzjazmem i będę entuzjastyczny!"


Kurcze, już niepierwsza osoba próbuje wprowadzić taki sposób "zmieniania" własnej osoby na lepsze. Córka mojego znajomego, która studiuje psychologie, bardzo uporczywie powtarzała mi, żebym codziennie stawał przed lustrem i powtarzał sobie, że "jestem dobry, wierzę w siebie" itp. Jakoś nie mogłem się do tego dostosować... nie wiem czy to jest aż tak śmieszne, czy tylko ja tak uważam... Wolałem po swojemu radzić sobie z problemem w stylu, będę entuzjastyczny. Zmuszanie się do niczego dobrego nie prowadzi, no chyba że efektem ma być nawyk "bycia entuzjastycznym". Ja osobiście wolał mieć nawyk bycia sobą, a nie dostosowywania się do sytuacji... Wystarczy nie być poważnym na 120%, bo powaga zabija powoli :)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 14 sty 2010, 17:40 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 04 sty 2010, 15:00
Posty: 52
A ja sądzę, że trzeba być pewnym iż to co robimy na sens i jest potrzebne. Jesli my jesteśmy pewni, to inni też zaczną tak myśleć.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 11 mar 2010, 15:51 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 09 mar 2010, 14:05
Posty: 37
Myślę, że klient nasz pan wiec trzeba się zgodzić. Można delikatne zasugerować, że to troszkę pomieszna nasze plany itd, ale jeśli bardzo zależy tej osobie na nowym działaniu to się zgadzamy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 13 kwie 2010, 16:15 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:57
Posty: 24
A może warto porozmawiać spokojnie, wytłumaczyć, że już masz wszystko przygotowane i ciężko jest teraz to zmienić. Może uda się ją przekonać. Jeśli nie to trudno musimy się dostosować, klient nasz pan...mimo wszystko.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 19 cze 2010, 13:48 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 18 cze 2010, 13:58
Posty: 30
Moim zdaniem jeśli jest szkolenie w trakcie to ciężko coś zmienić. Trzeba organizatorce to wytłumaczyć. Przecież do szkolenie musimy się przygotować. Nie mozna tak o, sobie coś zmienić. Organizator też ma swoje prawa.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits