28 sty 2013, 13:03
Witam,
Pracuję w dużym przedsiębiorstwie i jestem min, odpowiedzialna za dobieranie firmy inwentaryzacyjnej. W tym roku nasza firma skuszona niską ceną, zmieniła usługodawcę w tym zakresie . Niestety prace zostały wykonane tylko na etapie spisu. Rozliczenia księgowego zrobić niestety już nie potrafili. W dzisiejszych czasach jest to niestety dość powszechna taktyka. Jak rozróżnić wiarygodną ofertę, od skupionej tylko na zdobyciu klienta?
08 lut 2013, 16:53
Moim zdaniem jest tylko jeden sposób , sprawdzić wszystkie kruczki i zadawać pytania wprost jeżeli bedą odpowiadać jednak drogą krętą podziękujemy dla takiej firmy
11 lut 2013, 11:18
Pytania na konkretny temat to własciwie podstawa.
Druga sprawa, to mozna popprosić o referencje i sprawdziś zadowolenie obecnych Klientów
04 kwie 2016, 20:30
Myślę, że warto korzystać z usług sprawdzonych firm. Najlepiej polecanych przez dobrych znajomych.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.