Szkolenie ,,Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (ZZL) - praktyczny przewodnik" , Termin: od 2012.10.22 do 2012.10.23, Kraków.
Jak wiemy powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, warto zadać sobie pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie się dużo łatwiejsze.
Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa” Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik) Efektywnie budować relacje w swoich zespołach Przyjmować i udzielać informację zwrotną Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób
Motywacja pracowników nie jest prostą sprawą. Ale nie można trzymać się jednej sprawy, jak przykładowo podwyższanie zarobków bądź premii. Motywacja to musi być sprawa całościowa. Z jednej strony nagroda, z drugiej strony korzyści osobiste itp, itd. Motywacja pracownika to sprawa całościowego zarządzania.
Zdecydowanie zgadzam się. Motywowanie pracowników- nie może odbywać się od czasu do czasu, lecz powinna to być przemyślana strategia zarządzania ludźmi. Oczywiście, także spontaniczna.
To prawda, czasem dobra, przyjazna atmosfera w pracy sama w sobie jest już motywacją. Znacie albo doświadczyliście oryginalnego sposobu zmotywowania Was do pracy ?
Myślę, że motywacja to bardzo indywidualna sprawa. Są ludzi, którzy potrafią się zmotywować sami, mają własne cele, dążą konsekwentnie do ich osiągnięcia. Są też tacy którzy potrzebują zewnętrznej stymulacji w postaci pieniędzy itp… Pieniądze motywują, ale nie mogą być celem samym w sobie. Prowadzę własną działalność i jakiś czas temu zacząłem się zastanawiać jak to jest z tą motywacją. Zapisałam się na szkolenie z budowania i motywowania zespołu w Inspire w Krakowie. Trenerzy prowadzący warsztaty mówili miedzy innymi o tym, że ważne jest budowanie swojej wiarygodności jako szefa. Coś na zasadzie dawania przykładu swoim pracownikom. Szczerze powiem, że wiele z tego szkolenia przeniosłam na grunt firmy i widzę efekty. Pozdrawiam:)
Zadzam się, iż jest to indywidualna sprawa. Jedni potrzebują motywacji w innym zakresie, inni dotyczącej określonego problemu, a jeszcze inni- wsparcia typowo coachingowego. Ciekawa jestem jakie są efekty poszkoleniowe i jaki mają wpływ na pracowników ?
Efekty poszkoleniowe są w większość przypadków zawsze pozytywne, jeśli oczywiście trafi się na kompetentnych trenerów. Po szkoleniu czuje się taką energię 'odnowy'. Na szkoleniu zrozumiało się w którym miejscu do tej pory popełnialiśmy błąd i wskazano nam jak na przyszłość go unikać. Wiem jak to jest być uczestnikiem szkolenia, dlatego w tym roku zapisałam swoich pracowników. W trakcie zajęć ludzie niejednokrotnie zmieniają swój punkt widzenia, a to czy będzie to trwała zmiana zależy głównie od osobowości człowieka. Dla ambitnych ludzi szkolenie jest szansą na zdobycie nowej wiedzy i stosowanie jej w praktyce. Ale tak jak powiedziałam, wybór firmy szkoleniowej też nie jest bez znaczenia.
Oczywiście Zgadzam się. Pisze Pani ,, Szczerze powiem, że wiele z tego szkolenia przeniosłam na grunt firmy i widzę efekty" stąd moje zaciekawienie w tym temacie: co udało się konkretnie przenieść i czy efekty są długotrwałe ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników