Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest sob wrz 22, 2018 6:42 pm

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: pn paź 12, 2009 12:13 pm 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn paź 12, 2009 12:06 pm
Posty: 14
Oferta szkoleń z branży turystycznej z dnia na dzień jest coraz większa. Branża zaczyna dostrzegać potrzebę dokształcania pracowników, jak również sami pracownicy dążą do samodoskonalenia.
W ofercie można również znaleźć szkolenia managerskie - zarządzania zespołem.
Jak Waszym zdaniem można motywować pracowników turystyki? Wyjazdy integracyjne, motywacyjne - czy dla osób, które codziennie pracują w tych tematach będzie to interesujące? Gdzie dowiadywać się w jaki sposób motywować pracowników - na szkoleniu?
Czy szkolenie z motywowania pracowników pomoże managerom w tej branży?

_________________
Małopolska - najpiękniejszy region. Dla branży turystycznej www.turystykamalopolska.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: czw paź 15, 2009 8:13 am 
Offline
Trener
Trener
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw sie 20, 2009 6:41 am
Posty: 102
W każdej branży szkolenia dla kierowników "Jak motywować pracowników" są potrzebne. Nie widzę powodu, dla którego branża turystyczna miałaby być jakaś "inna"

_________________
Coaching indywidualny - Przetestuj Swojego Coacha OnLine - Zapytaj o szczegóły przez czat


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: czw paź 15, 2009 5:36 pm 
Offline
Zainteresowany
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: sob maja 23, 2009 7:35 am
Posty: 36
Dla mnie branża turystyczna często kojarzy się z pasjonatami podróży, wesołymi ludźmi z plecakami. Często pracownicy biur turystycznych są zmotywowani naprawdę mocno. Prawda też jest taka, że konkurencja w branży turystycznej jest olbrzymia. Dlatego warto pomyśleć o przewadze konkurencyjnej...


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: wt paź 20, 2009 10:34 am 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn paź 12, 2009 12:06 pm
Posty: 14
"Dla mnie branża turystyczna często kojarzy się z pasjonatami podróży, wesołymi ludźmi z plecakami. Często pracownicy biur turystycznych są zmotywowani naprawdę mocno. Prawda też jest taka, że konkurencja w branży turystycznej jest olbrzymia. Dlatego warto pomyśleć o przewadze konkurencyjnej..."

To typowe skojarzenia dla osób, które nie pracują w turystyce. Prawda jest taka, często powtarzana przez pracowników turystyki, jeśli lubisz podróżować to branża turystyczna nie jest dla Ciebie.

Jako pracownik terenowy (czytaj przewodnik, pilot animator itp), nie masz czasu cieszyć się z wyjazdu, nie masz chwili spokoju, zawsze jesteś do dyspozycji turystów. Tak naprawdę trzeba lubić ludzi i pracę z nimi.
Jako osoba pracująca w biurze podróży siedzisz za biurkiem i nie masz kontaktu z podróżami poza papierem czy komputerem i ustalaniu jej przebiegu. Masz kontakt z klientami i podwykonawcami, kontrahentami.

"Nie widzę powodu, dla którego branża turystyczna miałaby być jakaś "inna""
Zależy z jakiego punktu widzenia się patrzy na tę branżę. Jeśli się zastanowić to czy pracownik, który organizuje wyjazdy motywacyjne, wyjedzie na taki zorganizowany przez pracodawcę to czy rzeczywiście się zmotywuje? Taka osoba wie o wielu małych szczególikach związanych z powstawaniem taki wyjazdów, które skutecznie mogą go zdemotywować.
Druga strona, to właśnie skojarzenia z pracą w turystyce - wiele osób myśli, że jest to czysta przyjemność. Takie myślenie nie jest obce managerom, którzy uważają, że już sama praca w tej branży jest wystarczającą motywacją do pracy.
Tymczasem jak pisze Sylwester Oskwarek pod wieloma względami branża turystyczna jest jak każda inna i pracowników też trzeba motywować.

_________________
Małopolska - najpiękniejszy region. Dla branży turystycznej www.turystykamalopolska.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: śr paź 21, 2009 10:38 am 
Offline
Trener
Trener
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw sie 20, 2009 6:41 am
Posty: 102
Chyba nie da się generalizować. Każdego motywuje coś innego.

Wielu ludzi motywują dobre szkolenia. Niech kierownik turysta wyśle swoich podopiecznych na dobre szkolenie. Chociażby z zarządzania czasem ;-).

Znam też dobrego trenera - psychologa. Prowadzi szkolenia miedzy innymi z motywowania pracowników. Zainteresowanym mogę dać info na priva. Sam uczestniczyłem w jego szkoleniach, więc mogę z czystym sumieniemi polecać.

_________________
Coaching indywidualny - Przetestuj Swojego Coacha OnLine - Zapytaj o szczegóły przez czat


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: pn paź 26, 2009 4:44 pm 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn paź 26, 2009 4:29 pm
Posty: 8
Motywacja pracowników, temat z całą pewnością ważny. Jednakże trudny do opisania. Pracownik jest osobą, w zakładzie, firmie jest ich bardzo wielu. Jak powszechnie wiadomo, każda osoba jest inna. Każdego interesuje co innego, za tym idzie to czy ich będzie to samo motywowało. Jeżeli tak to bardzo dobrze, jednak warto przed taką motywacją, poprzyglądać się pracującym osobą, oraz mieć z nimi jakiś kontakt.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: wt paź 27, 2009 8:26 pm 
Offline
Trener
Trener
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw sie 20, 2009 6:41 am
Posty: 102
Tak się zastanawiam.

Gdybym był pracownikiem biura podróży i ciągle byłbym w trasie, to może motywujące byłoby dla mnie spędzenie więcej czasu z rodziną? Może jakiś darmowy wyjazd dla rodziny pracownika? Nawet do tych miejsc, z którymi biuro podróży ma podpisane umowy. Można byłoby zorganizować pracownikowi taki wyjazd po kosztach?
Nawet nie musi to być jakiś zorganizowany wyjazd. Może wystarczy noclegi i wyżywienie na koszt pracodawcy? Żeby pracownik mógł pokazać rodzinie ciekawe miejsca i naprawdę odpocząć?

Sam nie wiem, czy to byłoby motywujące...

_________________
Coaching indywidualny - Przetestuj Swojego Coacha OnLine - Zapytaj o szczegóły przez czat


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: czw paź 29, 2009 7:14 am 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn maja 25, 2009 4:06 pm
Posty: 27
Sylwester Oskwarek pisze:
Gdybym był pracownikiem biura podróży i ciągle byłbym w trasie, to może motywujące byłoby dla mnie spędzenie więcej czasu z rodziną? Może jakiś darmowy wyjazd dla rodziny pracownika? Nawet do tych miejsc, z którymi biuro podróży ma podpisane umowy. Można byłoby zorganizować pracownikowi taki wyjazd po kosztach?
Nawet nie musi to być jakiś zorganizowany wyjazd. Może wystarczy noclegi i wyżywienie na koszt pracodawcy? Żeby pracownik mógł pokazać rodzinie ciekawe miejsca i naprawdę odpocząć?


Uważam, że tak, napewno byłoby to motywujące. Tak samo jak trochę spokoju w domu dla kierowcy TIRa :D.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: czw gru 17, 2009 8:49 am 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: śr gru 16, 2009 11:26 am
Posty: 17
Mówimy tutaj o motywacji w pracy, a ile jest firm które nawet o czymś takim nie myślą, bo mają uwiązanych pracowników przy sobie? Taka jest prawda że to zagadnienie nie jest jeszcze u nas zbytnio rozwinięte. Związane jest to na pewno z tym że jesteśmy jeszcze młodą gospodarką kapitalistyczną, mamy dość dużą stopę bezrobocia i pracodawcy większości firm nie widzą potrzeby wydawania pieniędzy na swoich pracowników, bo wiedzą że tak czy owak oni nadal będą pracować choćby z obawy przed stratą pracy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Motywowanie pracowników
PostZamieszczono: czw gru 17, 2009 10:39 am 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw gru 17, 2009 10:35 am
Posty: 16
Ja dodałbym do tego jeszcze polskie pazerstwo. Ludzie patrzą krótkowzrocznie, nie widzą tego że pieniądze wydane na pracownika się w większości przypadków zwracają, bo dzięki np. odpoczynkowi pracuje on później o wiele wydajniej. Popieram wszelkiego rodzaju szkolenia, które uczą jak dobrze motywować pracowników, żeby później przynosili większe zyski dla firmy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits