Dobrze jest mieć coś z typu przywódcy... takie osoby radzą sobie w życiu i osiągają coś. Potrafia rozmawiac z ludźmi, potrafią załatwić sprawę tak aby było po jego myśli.
Dobrze jest mieć coś z typu przywódcy... takie osoby radzą sobie w życiu i osiągają coś. Potrafia rozmawiac z ludźmi, potrafią załatwić sprawę tak aby było po jego myśli.
Tak jest, taka osoba potrafi sterowac ludźmi, bardzo dobrze czuje się na stanowisku kierowniczym, radzi sobie z każda osobą.
Zarządzać ludźmi też trzeba umieć, ale wszystkiego się idzie nauczyć
A ja jestem zdania, że są osoby które nie nadają się na takie stanowisko. Nawet po szkoleniu, takie osoby będą nieśmiałe i cieżko im będzie się odezwać do ludzi, a co dopiero kierować zespołem.
Zarządzać ludźmi też trzeba umieć, ale wszystkiego się idzie nauczyć
A ja jestem zdania, że są osoby które nie nadają się na takie stanowisko. Nawet po szkoleniu, takie osoby będą nieśmiałe i cieżko im będzie się odezwać do ludzi, a co dopiero kierować zespołem.
Z tego wniosek, że szkolenie nie dotarło do sedna i ta osoba jeszcze nie nauczyła się kierować sobą, a tym bardziej innymi. Zgadzam się natomiast, że kierowania innymi można się nauczyć. Może w tym pomóc indywidualna praca z coachem.
Przykład?
Pewnego razu trafiła do mnie osoba na stanowisku kierowniczym, której pracownicy wchodzili na głowę. Ona (bo była to kobieta) siedziała w pracy po 12-14 godzin i nie mogła sobie z niczym poradzić, a jej pracownicy wychodzili z pracy po 5 godzinach.
Wystarczyło zmienić tej osobie punkt widzenia na pewne sprawy (o których tu oczywiście nie napiszę z uwagi na prywatność tych informacji) i nie dość, że obecnie radzi sobie świetnie z tymi pracownikami, to założyła własną firmę, która skutecznie szkoli innych w zakresie rozwoju osobistego.
Wszystkiego naprawdę można się nauczyć. Ale każdy ma takiego nauczyciela, na jakiego sobie zasłużył .
to w takim razie wiele zalezy od nauczyciela:) znam osobę, która jest ak nieśmiała i taka "miekka", że trudno ją zmienić. A kierownikiemchyba nigdy nie zostanie, bo pracownicy by ją zjedli. No chyba, ż eistniej takie naucyzciel, który ma nawet na taka osobę sposób.
to w takim razie wiele zalezy od nauczyciela:) znam osobę, która jest ak nieśmiała i taka "miekka", że trudno ją zmienić. A kierownikiemchyba nigdy nie zostanie, bo pracownicy by ją zjedli. No chyba, ż eistniej takie naucyzciel, który ma nawet na taka osobę sposób.
Tak MaciejZ. Myślę, że masz rację. Wiele zależy od nauczyciela. Ja na przykład znam osobę, która była bardzo, bardzo nieśmiała i tak miękka, że prawie "przepraszam, że żyję". Była...
Bo dziś jest jedną z najbardziej wygadanych osób. Wystarczyła jedna dłuższa rozmowa, żeby ta osoba się zmieniła. Zmiana nastąpiła w ciągu tygodnia po tej rozmowie.
Nie wiem, ilu jest takich nauczycieli, ale jak widać istnieją .
Chciałąbym zobaczyć taką osobę, któa tak z "dnia na dzień" się przemieniła. Sama jestem trochę nieśmiała i wiem jak trudno jest z tym zyć, czasami... Chętnie coś bym z tym zrobiła, ale nie wierze, ze sie uda. Moim zdaniem taka sie urodziłam "miekka".
Hmm takie szkolenie brzmi ciekawie... zastanawiam się jak wyglądają zajęcia?? Czy sa jakieś ćwiczenia czy sama teoria?? Lubię zajęcia gdzie jest pokazane na przykłądzie co i jak, a najelsze sa te zajęcia gdzie może uczestniczyć słuchacz.
Szkolenie: Zarządzanie zespołem w firmie o charakterze produkcyjnym, 23-24.09.2013, Kraków.
Ponieważ powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, pojawia się pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie sie dużo łatwiejsze.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach. Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa” Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik) Efektywnie budować relacje w swoich zespołach Przyjmować i udzielać informację zwrotną Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników