Forum-Szkolenia
Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
26 maja 2011, 15:37
Sylwester Oskwarek pisze:Co "Jak?" (że tak krótko zapytam)
27 maja 2011, 17:46
kapeco pisze:Warto zapytać, jak przed zawarciem kontraktu klient może sprawdzić efekty? Zanim zapłaci.
Chyba, że wpierw osiągnie efekt i dopiero zadecyduje, że płaci i tak jest w umowie.
Jak poznać w relacji by air i on line, że klient osiągnął efekt/efekty?
Jak dostrzec i nazwać zachowanie klienta, jego postawę ciała, mimikę. Nawet takie detale, czy pocą mu się ręce i czoło w określonej sytuacji, czy rozmowie? Czy klientowi zaschło w gardle i przełyka ślinę. Czy jest zakłopotany, czy się denerwuje mniej niż wcześniej? Czy wypowiada słowa rozluźniony, czy spięty i stale zmienia sposób siedzenia? Czy marzy,
konfabuluje, czy też po prostu kłamie? Czy potrafi już przyjąć otwartą postawę w kontaktach z innymi i przestać się lękać, jeżeli na przykład to było zaplanowanym celem? ( najczęściej).
No właśnie coś takiego wydaje mi się słabe przez telefon.
23 lip 2011, 16:14
29 sie 2011, 21:16
Wojtek pisze:Hmm ludize który nie potrafia zarządzać swoim czasem to takie ciepki < bez obrazy > Nie rozumiem jak nie można zaplanowac swoich działań, swojej pracy. Ba nawet trzeba pomyslec o przerwie! Jeśli takie szkolenie ma pomóc takim "ciapkom" to zapiszcie sie od razu:)
25 paź 2011, 11:01
15 cze 2014, 10:36
11 lip 2014, 11:10
19 sty 2015, 14:07
04 lut 2020, 19:27