Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest śr sty 16, 2019 8:44 pm

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: śr cze 10, 2009 8:10 pm 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt kwie 28, 2009 7:31 am
Posty: 403
Jak sądzicie co kryje się za terminem "zarządzanie projektami"? Czy często firmach spotyka się stanowisko menadżera projektów? Na czym ono polega? Czy warto odbyć szkolenie na powyższy temat?

_________________
Szkolenia-Komunikacja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: pt cze 19, 2009 7:40 am 
Offline
Zainteresowany
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: sob maja 23, 2009 7:35 am
Posty: 36
Wg mnie projekty ściśle są związane z pewnymi zmianami w firmie, jak i z jej rozwojem. Projektem może być np. wprowadzenie nowego systemu CRM w firmie, wprowadzenie nowej marki na rynek, zmiana strategii firmy. Często w większe projekty mogą być zaangażowane osoby z zupełnie różnych działów, dlatego często przydaje się stanowisko menedżera projektów, który mógłby "spiąć" ze sobą różne stanowiska.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: pt cze 19, 2009 7:58 pm 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: pt cze 19, 2009 7:52 pm
Posty: 6
Zarządzanie projektami moim zdaniem jest to prowadzenie działań aby coś było kierowane dalej. Jakieś czynności, naprzykład reklama produktu, aby była przesyłana dalej itp. Jest to kierowanie dalszymi poczynaniami czegoś.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: sob cze 20, 2009 9:08 am 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn maja 25, 2009 9:14 pm
Posty: 55
wg.mnie najpierw powinno się brać udział w różnych projektach, a później jeśli czujemy się na siłach, wystartować na koordynatora. Szkolenie... jak chcesz, firmy szkoleniowe na pewno się ucieszą ;)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: sob cze 20, 2009 10:26 am 
Offline
Zainteresowany
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: sob maja 23, 2009 7:35 am
Posty: 36
[quote="anita"]wg.mnie najpierw powinno się brać udział w różnych projektach, a później jeśli czujemy się na siłach, wystartować na koordynatora./quote]

Zgadza się, zarządzanie projektami jest dobrym sposobem na zarządzanie firmą ogólnie. Koordynator rozdziela pracę, kontroluje ich postęp, każdy uczestnik projektu wie jakie ma zadania i co powinien robić. Taka organizacja pracy jest bardzo efektywna..


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: pn lip 20, 2009 8:48 am 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:42 pm
Posty: 32
Myślę, że praca managera projektów wymaga po pierwsze dobrej organizacji i umiejętności zarządzania czasem, wymaga również świadomości pełnienia ważnej roli w jakiejś dziedzinie - to dzięki takim ludziom przecież, owe projekty są realizowane, to oni muszą przygotować i wprowadzić w życie skuteczny plan - koordynować, monitorować postępy, brać odpowiedzialność za wyniki - błędy, uchybienia, brak realizacji w określonym czasie. Muszą wykazywać się proaktywnością - prawidłowe wybory plus świadomość obustronnej wygranej są kwestią kluczową. Muszą również zaczynać z wizją końca - myśleć w kategoriach pierwiastka długoterminowości - tego co właściwie chcą osiągnąć.
Moim osobistym zdaniem: praca pasjonująca ale też wymagająca dużo samodyscypliny i rozwoju na różnych płaszczyznach...


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: pn lip 20, 2009 3:41 pm 
Offline
Młodszy ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: śr lip 08, 2009 4:47 pm
Posty: 70
Mysle ze stanowisko managera projektow jest stosunkowo nowym ale bardzo ciekawym rozwiazaniem. Szczegolnie w duzych firmach i koncernach coraz czesciej mozna spotkac sie z tym stanowiskiem. Firmy zatrudniaja koordynatorow, ktorzy swoimi decyzjami maja na celu usprawnienie pewnych procesow, dazacych do realizacji poszczegolnych zadan i projektow firmy. Czy warto ukonczyc takie szkolenie? Pewnie tak, ale tylko wtedy kiedy masz cos wspolnego z zarzadzaniem.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: pn sie 24, 2009 9:13 am 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt sie 18, 2009 1:00 pm
Posty: 11
Blanka84, zgadzam się z Tobą, że warto kończyć takie szkolenia. Ale myślisz, że tylko w takich przypadkach kiedy mamy coś wspólnego z zarządzaniem? Może warto zainwestować w takie szkolenie dla własnego rozwoju osobistego i zwiększenia swoich kompetencji.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: wt sie 25, 2009 10:18 am 
Offline
Początkujący
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: pn sie 24, 2009 8:30 am
Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
Całkiem niedawno dostałem ofertę tego rodzaju szkolenia. Cytuję:
Cytuj:
Proponujemy oparte na szwajcarskiej licencji szkolenie w dziedzinie zarządzania projektami, zakończone uznawaną na całym świecie certyfikacją.

Szkolenie prowadzone jest w nowoczesnej formule blended learning (e-learning + gra symulacyjna) pozwalającej nabyć praktyczne umiejętności, oszczędzając czas i pieniądze.

Umożliwiamy zdobycie cenionego i poszukiwanego na rynku certyfikatu wydawanego przez największą na świecie organizację zrzeszającą menedżerów projektów - PMI (Project Management Institute http://www.pmi.org.pl). Certyfikacja na poziomie CAPM (Certified Associate in Project Management) potwierdza profesjonalizm oraz wiedzę menedżerów. Jest również dodatkowym atutem przy przetargach i aplikowaniu o dotacje UE.


Niestety nie brałem udziału w szkoleniu więc trudno mi coś powiedzieć o jego przydatności ale brzmiało to całkiem ciekawie.

Tomasz.

_________________
DARMOWE SZKOLENIA - POZNAŃ I WIELKOPOLSKA


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zarządzanie projektami
PostZamieszczono: śr sie 26, 2009 7:22 am 
Offline
Trener
Trener
 Wyświetl profil

Rejestracja: czw sie 20, 2009 6:41 am
Posty: 102
Osoby, które mają w CV certyfikat PMP (w ramach PMI) są w zdecydowanie lepszej pozycji negocjacyjnej kiedy zmieniają pracę.
Warto mieć taki certyfikat. Należy jednak pamiętać, ze certyfikat PMP jest ważny przez 3 lata. Potem konieczna jest recertyfikacja.

Całkowicie zgadzam się z Catherine: dobra organizacja, zarządzanie czasem swoim i swoich podwładnych, wewnętrzne poczucie bycia odpowiedzialnym, umiejętność motywowania pracowników, zdolność do analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji (nawet bez posiadania wszystkich potrzebnych informacji) to cechy niezbędne do bycia dobrym kierownikiem projektu (i nie tylko projektu).

_________________
Coaching indywidualny - Przetestuj Swojego Coacha OnLine - Zapytaj o szczegóły przez czat


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits