Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Tomasz Sucheta jest jednym z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Pierwszy polski specjalista, którego strategia wygrała przetarg globalny. Prowadził szkolenia dla menedżerów marketingu w Japonii, USA, Wielkiej Brytanii i w krajach Bałtyckich.

Strona trenera »
Odpowiedz

Blog - strategie marketingowe

21 cze 2011, 08:58

Marki a sieci społecznościowe.

Temat marketingu w sieciach społecznościowych jest w centrum zainteresowań marketerów na całym świecie od dobrych 3 lat. Dostaję bardzo dużo pytań związanych z tematem. Po raz kolejny dane (tym razem z USA) pokazują jak działania marki w sieciach społecznościowych wpływają na lojalność i nastawienie „użytkowników marki” (nie lubię słowa „konsument”, bo wszyscy jesteśmy konsumentami). Niby dla marketerów rzecz oczywista – jednak, gdy się przyjrzymy sytuacji w Polsce to okazuje się, że ogromna większość marketerów nie ma pomysłu na zaangażowanie użytkowników, publikują banały, nie wykorzystują kanałów społecznościowych w przemyślany sposób zgodny ze strategią marki, nie wykorzystują potencjału sprzedażowego, etc.

Dalszy ciąg tekstu:
http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/toma ... -blog.html

Re: Blog - strategie marketingowe

21 cze 2011, 12:42

Internet – konkurencja totalna

Pojęcie „konkurencji totalnej” wymyśliłem jakieś 6 lat temu. Wtedy to jedna z dużych, ogólnopolskich stacji radiowych zgłosiła się z prośbą o strategię ich obecności w Sieci. Wszystko było dobrze do czasu gdy zapytałem ich czy są przygotowani na konkurencję i czy wiedzą, w którym kierunku zmierza. Odpowiedzieli, że oczywiście; stale monitorują aktywność stacji konkurencyjnej (tylko jedna stacja była konkurencyjna :’)… Trochę mnie to zakłopotało: ‘No dobrze, ale czy inna konkurencja też jest brana pod uwagę’ zapytałem. ‘Jaka „inna?”’ padła odpowiedź.

Dalsza część:
http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/toma ... -blog.html
Odpowiedz