Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Strategie i zarządzanie marketingowe ● 26-27.11 http://www.forum-szkolenia.pl/akademia-marketingu-atrium-f113/strategie-i-zarzadzanie-marketingowe-26-27-11-t2367.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | AkademiaAtrium [ 12 sie 2013, 13:47 ] |
Tytuł: | Strategie i zarządzanie marketingowe ● 26-27.11 |
Zapraszamy na szkolenie: Strategie i zarządzanie marketingowe na bazie psychologii marketingu Nowy termin szkolenia: 26-27 listopada 2013, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena 1290 zł, szkolenie 2-dniowe Prowadzący: prof. Andrzej Falkowski z SWPS - ekspert w zakresie strategii marketingowych i psychologii marketingu, współautor książki "Psychologia zachowań konsumenckich", kierownik Katedry Psychologii Marketingu SWPS ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: 1. Marketing w aspekcie zachowań konsumenckich
marketingowa krótkowzroczność (marketing myopia) – jak jej przeciwdziałać 2. Motywacje i emocje w marketingu kupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki 3. Strategie marketingowe rodzaje strategii marketingowych ustalanie celów strategicznych w marketingu wybór optymalnej strategii z uwzględnieniem specyfiki branży i zachowań konsumentów 4. Orientacje w zarządzaniu marketingowym i ustalanie hierarchii celów w planowaniu strategicznym: maksymalizacja konsumpcji maksymalizacja wyboru maksymalizacja jakości 5. Zarządzanie marketingowe a zachowania konsumenckie maksymalizacja sprzedaży (the Selling Concept) maksymalizacja satysfakcji konsumenta (the Marketing Concept) marketing społeczny (Social Marketing Concept) postawy konsumenckie – konsumenckie oczekiwania i zadowolenie dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa 6. Strategie cenowe i strategie promocyjne warunkowanie klasyczne w reklamie: sterowanie preferencjami konsumentów z wykorzystaniem siły skojarzeń towaru z bodźcami przyciągającym i awersyjnymi warunkowanie instrumentalne w strategiach promocyjnych – bodźce różnicujące, wzmacnianie nieregularne, kształtowanie zachowania w supermarkecie 7. Psychograficzna segmentacja rynku 8. Pozycjonowanie produktów i marek na rynku konkurencyjnym 9. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam wrażliwość zmysłowa konsumenta: próg bodźca i spostrzeganie podprogowe (próg różnicy i prawo Webera) zastosowanie prawa Webera: strategia zmniejszania i zwiększania wymiaru bodźca (downsizing i upsizing) skalowanie wielowymiarowe jako metoda pozycjonowania produktu i marki psychologia postaci w reklamie. stosowanie w reklamach: prawa bliskości, prawa podobieństwa, prawa domykania, „dobrej figura” lub „dobrej kontynuacja” oraz prawa „wspólnej drogi”. 10. Pamięć w zachowaniach konsumenckich – tworzenie skutecznych i zapamiętywalnych kampanii reklamowych Strategie reklamowe a sieciowe modele pamięci: wskazówki przywoływania reklamy, ad retrieval cues Pamięć autobiograficzna w reklamie: emocje i poznanie w kontekście fałszywej pamięci. Rekonstrukcja pamięci w reklamie: zniekształcanie pamięci koloru, dźwięku i smaku wcześniej doświadczanych produktów. Praktyczne skutki tworzenia fałszywej pamięci konsumentów. *** CENA SZKOLENIA OBEJMUJE: materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne imienny certyfikat ukończenia szkolenia e-mailowe konsultacje z trenerem do 30 od zakończenia szkolenia lunch w restauracji catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka aktualny numer magazynu marketingowego Marketer+ Zapraszamy do kontaktu: kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797 lub 530 502 000 beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |